Regulile jocurilor de casino

Aflați regulile jocurilor de casino

GGPoker oferă o mulțime de jocuri casino distractive, pentru momentele în care vrei să iei o pauză de la poker! 

Află mai jos regulile unora din cele mai populare jocuri casino din lume.

Regulament Blackjack

Regulamentul general de joc

  • Blackjack se joacă cu opt pachete de câte 52 de cărți de joc. Pachetul este reamestecat la fiecare nouă rundă.
  • Jocul se joacă cu un singur jucător. Dar jucătorii pot juca 2 mâini simultan. Jucătorii pot folosi ambele mâini. Fiecare mână este reprezentată ca [PB].
  • Scopul jocului este de a avea o mână mai mare decât mâna dealerului, dar care să nu depășească 21. Dacă depășește 21, jucătorul pierde BUST. Jucătorii sunt plătiți în mod egal pentru suma pariată, dacă câștigă.
  • Dealerul trebuie să tragă până când totalul mâinii dealerului este cel puțin 17. La 17 puncte sau mai mult, dealerul nu mai trage. Dacă mâna dealerului depășește 21, dealerul pierde BUST.
  • Dacă totalul mâinii jucătorului este egal cu totalul mâinii dealerului, runda se termină cu un Push și pariul jucătorului este returnat.
  • Cărțile de la 2 la 10 se numără la valoarea nominală a acestora. Popii, damele și valeții au valoarea 10. Așii au valoarea 1 sau 11.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică o limită minimă ~ maximă.

Cum se joacă

  • Fiecare zonă [PB] este zona în care jucătorul interacționează pentru a paria. Jucătorii pot paria pe ambele [PB].
  • Interacțiunea cu butonul [Deal] va împărți cărțile câte una pe rând. Cele 2 cărți ale jucătorului sunt distribuite cu fața în sus, în timp ce prima carte a dealerului este cu fața în sus, iar a doua cu fața în jos.
  • Dacă dealerul are 10, valet, damă sau popă cu fața în sus, dealerul se uită la cartea cu fața în jos. Dacă dealerul are un as cu fața în jos, runda se încheie și toate pariurile sunt pierdute, cu excepția cazului în care și jucătorul are Blackjack. Dacă și jucătorul, și dealerul au Blackjack, rezultatul este puș, iar pariul jucătorului este returnat. Dacă nu, runda continuă.
  • Dacă dealerul are un as cu fața în sus, jucătorilor li se oferă opțiunea de a face un pariu asigurator la jumătate din costul pariului inițial. Dacă dealerul are blackjack (cartea cu fața în jos este 10, valet, damă sau popă), runda se încheie și toate pariurile inițiale sunt pierdute, cu excepția cazului în care și jucătorul are Blackjack. Dacă dealerul nu are blackjack, vei pierde pariul asigurator și poți continua jocul cu pariul principal. Pariurile asiguratorii se plătesc 2 la 1.
  • Jucătorul poate alege Hit, Double sau Stand. În anumite condiții, jucătorul poate avea opțiunea Split.

Blackjack

  • Dacă totalul primelor două cărți este 21, mâna se numește „Blackjack”. Blackjack plătește 3 la 2.
  • Blackjack bate o mână cu un total de 21 formată din trei sau mai multe cărți.

Stand

  • Dacă un jucător selectează [STAND], acesta își încheie acțiunea și pasează rândul dealerului.
  • Această acțiune este posibilă numai dacă totalul mâinii jucătorului este mai mic de 21.

Hit

  • Selectează [HIT] pentru a primi cărți suplimentare.
  • Jucătorul poate selecta [HIT] de mai multe ori, cât timp totalul mâinii jucătorului este mai mic de 21.
  • Dacă totalul mâinii depășește 21, mâna respectivă este bust și jucătorul pierde pariul.

Split

  • Dacă primele două cărți ale jucătorului au aceeași valoare, jucătorul poate avea opțiunea de a plasa un pariu inițial suplimentar și să împartă mâna în două.
  • Prin selectarea [SPLIT], jucătorul va primi cărți suplimentare în fiecare din cele două mâini divizate.
  • Dacă oricare din mâinile divizate primește din nou o carte de aceeași valoare, jucătorul poate împărți din nou mâna. Opțiunea Split poate fi utilizată de maximum trei ori.
  • Dacă se divizează așii, jucătorul primește o carte suplimentară pentru fiecare mână divizată și își încheie automat tura. Dacă o mână divizată primește din nou as, jucătorul nu poate să divizeze din nou mâna.
  • Jucătorul poate folosi toate opțiunile: Stand, Hit sau Double down.
  • Un as și o carte cu valoarea 10 (10, valet, damă sau popă) vor fi numărate 21, nu Blackjack, dacă a fost folosită opțiunea Split.

Double

  • Selectează [Double] pentru a risca dublu pe primele două cărți și pentru a primi o carte suplimentară.
  • Pariul de risc dublu va plasa un al doilea pariu egal cu pariul inițial.
  • Se poate plasa un pariu dublu după divizarea mâinii.
  • Jucătorii pot să își dubleze pariul dacă primele două cărți valorează în total 9, 10 sau 11.

Pariuri secundare (Side Bets)

  • Pariază pe [PP] pentru a continua cu pariul secundar pentru pereche. Există trei pariuri secundare.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului au aceeași valoare și aceeași culoare, orice pariu pe Perfect Pair se plătește 25 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului au aceeași valoare și sunt fie ambele negre, fie ambele roșii, orice pariu pe Colored Pair se plătește 12 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului au aceeași valoare, orice pariu pe Mixed Pair se plătește 5 la 1.

Baccarat – Regulile modului clasic

Regulamentul general de joc

  • Baccarat se joacă cu opt pachete de câte 52 de cărți de joc. Pachetul este reamestecat la fiecare nouă rundă.
  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Cărțile de la 2 la 9 se numără la valoarea nominală a acestora. Popii, damele, valeții și decarii au valoarea zero. Așii au valoarea 1.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.

Cum se joacă

  • Opțiunea de selectare a mesei: Modul clasic și limitele de pariere la începutul jocului.
  • Interacționează cu câmpurile de pariere (Player, Banker, Tie, P.Pair, B.Pair, Either Pair și Perfect Pair) pentru a plasa un pariu pe câmpurile de pariere dorite.
  • Interacționează cu butonul [DEAL] pentru a începe distribuirea cărților. Acest buton se activează doar după plasarea unui pariu pe câmpurile de pariere.
  • Interacționează cu butonul [PASS] pentru a începe să distribuiți cărți fără pariuri plasate pe câmpul de pariere. Poți apăsa PASS doar dacă nu au fost plasate pariuri pe câmpurile de pariere. Dacă a fost activat butonul PASS, nu se vor face plăți indiferent de rezultat.
  • Poți utiliza animația pentru afișarea cărților distribuite dacă ai activat funcția Squeeze. Butonul Squeeze On/Off este situat în partea de sus a jocului.

Distribuirea cărților

  • Jucătorul și Bancherul primesc fiecare câte două cărți.
  • Totalul mâinii se calculează în funcție de valoarea celor două cărți primite. Se numără doar cifra unităților, iar cifra zecilor se ignoră.
  • Dacă mâna Jucătorului și/sau a Bancherului are un total de 8 sau 9, aceasta va fi considerată [natural]. În mod automat, mâna [natural] nu va mai primi cărți suplimentare. Mâna cu totalul cel mai mare câștigă, iar runda se încheie.
  • Dacă nici Jucătorul, nici Bancherul nu au o mână [natural], iar totalul mâinii Jucătorului este de 5 sau mai puțin, Jucătorul primește a treia carte. Jucătorul nu mai primește cărți dacă totalul mâinii Jucătorului este 6 sau 7.
  • Bancherul primește a treia carte dacă Jucătorul nu a primit a treia carte, iar totalul mâinii Bancherului este 5 sau mai puțin. Bancherul nu mai primește cărți dacă totalul mâinii Bancherului este 6 sau 7.
  • Dacă jucătorul primește o a treia carte suplimentară, se aplică următoarele reguli.
  • Bancherul primește a treia carte dacă totalul mâinii Bancherului este 2 sau mai puțin.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 3, Bancherul primește a treia carte dacă a treia carte primită de Jucător nu este 8.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 4, Bancherul primește a treia carte dacă a treia carte primită de Jucător are valoarea 0, 1, 8 sau 9.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 5, iar valoarea celei de a treia cărți a Jucătorului este 4, 5, 6 sau 7, Bancherul primește a treia carte.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 6, iar valoarea celei de a treia cărți a Jucătorului este 6 sau 7, Bancherul primește a treia carte.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 7 sau mai mult, acesta nu mai primește altă carte.

Plată

  • Toate plățile se fac în funcție de cotele specificate în fiecare câmp de pariere. Valorile inițiale ale pariurilor se returnează atunci când pariul este câștigător.
  • Dacă pariul nu este câștigător, valorile pariate se elimină.
  • Orice sume pariate pe Jucător sau pe Bancher sunt returnate dacă rezultatul este Tie, cu excepția cazului în care jucătorul plasează un pariu pe Tie.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului este mai mare decât totalul mâinii Bancherului, orice pariu pe Jucător se plătește 1 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este mai mare decât totalul mâinii Jucătorului, orice pariu pe Bancher se plătește 0,95 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului este egal cu totalul mâinii Bancherului, orice pariu pe Tie se plătește 8 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului au aceeași valoare, orice pariu pe P.Pair se plătește 11 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Bancherului au aceeași valoare, orice pariu pe B.Pair se plătește 11 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului sau ale Bancherului au aceeași valoare, orice pariu pe Either Pair se plătește 5 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului sau ale Bancherului au aceeași valoare și aceeași culoare, orice pariu pe Perfect Pair se plătește 25 la 1.

Mâini gratuite  

  • La începutul jocului, jucătorul poate alege să omită gratuit anumite runde, pentru a-și crea tiparele dorite ale hărții fără a plasa un pariu.
  • Jucătorul poate vizualiza progresul Free Hand și poate omite runda sau poate opri progresul.

Hartă 

Bead Road

  • Bead Road se afișează în partea din stânga jos a hărții.
  • Rezultatele Jucătorul câștigă, Bancherul câștigă și Tie (inclusiv Super 6 în modul Super 6) sunt înregistrate în ordinea care apar în jocul curent.
  • Mâinile se înregistrează începând cu colțul stânga sus și coboară câte un loc pe rând.
  • Când se ajunge în partea de jos a unei coloane, se începe din nou înregistrarea din partea de sus a următoarei coloane din dreapta.
  • Dacă Jucătorul câștigă, se va înregistra o bilă albastră cu litera P pe Bead Road.
  • Dacă Bancherul câștigă, se va înregistra o bilă roșie cu litera B pe Bead Road.
  • Dacă rezultatul este Tie, se va înregistra pe Bead Road o bilă roșie cu litera T.
  • Dacă mâna Jucătorului este o pereche, un punct albastru va fi plasat în partea din dreapta jos a bilei.
  • Dacă mâna Bancherului este o pereche, un punct roșu va fi plasat în partea din dreapta jos a bilei.
  • Dacă atât mâna Jucătorului, cât și mâna Bancherului sunt perechi, se vor plasa două puncte, unul albastru și unul roșu.

Big Road

  • Bead Road se afișează în partea de sus a hărții.
  • Big Road este o hartă care se concentrează mai mult pe câștigurile Jucătorului și pe câștigurile Bancherului.
  • Pe Big Road se va înregistra un cerc albastru atunci când câștigă Jucătorul.
  • Când câștigă Bancherul, se va înregistra un cerc roșu pe Big Road.
  • Cercul roșu sau albastru va fi marcat cu o dungă verde dacă rezultatul este Tie
  • Dacă jucătorul sau bancherul câștigă, înregistrarea începe din colțul stânga sus al Big Road.
  • Dacă aceeași parte câștigă de mai multe ori la rând, se înregistrează un cerc sub ultimul cerc din aceeași coloană. Dacă nu câștigă aceeași parte, înregistrarea continuă din coloana din dreapta sus.
  • Big Road conține șase blocuri în fiecare coloană. Dacă una dintre părți câștigă după ce se ajunge în partea de jos a Big Road, înregistrarea continuă în dreapta ultimului cerc.

Big Eye Road

  • Big Eye Road se afișează în centrul hărții.
  • Big Eye Road este o hartă reconstruită prin compararea înregistrării actuale din Big Road și a coloanelor din față.
  • Pentru a începe înregistrarea pe Big Eye Road trebuie înregistrate cel puțin trei coloane pe Big Road.
  • Prima înregistrare începe în colțul din stânga sus al Big Eye Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează un cerc roșu în Big Eye Road. Dacă nu, în Big Eye Road se înregistrează un cerc albastru.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celor două coloane aflate la stânga noului cerc. Dacă cele două coloane corespunzătoare au aceeași adâncime, în Big Eye Road se înregistrează un cerc roșu. Dacă nu, în Big Eye Road se înregistrează un cerc albastru.
  • Cercurile roșii și albastre din Big Eye Road nu reprezintă Jucătorul sau Bancherul.

Small Road

  • Small Road se afișează în partea din dreapta a hărții.
  • Regula de reconstrucție a Small Road este similară cu Big Eye Road, dar compară înregistrarea curentă din Big Road și două coloane la distanță de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în colțul din stânga sus al Small Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din a doua coloană la stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează un punct roșu în Small Road. Dacă nu, se înregistrează un punct albastru în Small Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celei de a doua coloane la stânga noului cerc cu a coloanei imediat în stânga noului cerc. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, se înregistrează un punct albastru pe Small Road. Dacă nu, se înregistrează un punct albastru pe Small Road.
  • Punctele roșu și albastru din Small Road nu reprezintă Jucătorul sau Bancherul.

Cockroach Road

  • Cockroach Road se afișează în partea din dreapta a hărții.
  • Regula de reconstrucție a Cockroach Road este similară cu Big Eye Road, dar compară înregistrarea curentă din Big Road și trei coloane la distanță de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în partea din stânga sus al Cockroach Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din a treia coloană la stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează o dungă roșie în Cockroach Road. Dacă nu, se înregistrează o dungă albastră în Cockroach Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celei de a treia coloane la stânga noului cerc cu a coloanei imediat în stânga noului cerc. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, se înregistrează o dungă roșie pe Cockroach Road. Dacă nu, se înregistrează o dungă albastră în Cockroach Road.
  • Dungile roșie și albastră din Cockroach Road nu reprezintă Jucătorul sau Bancherul.

Predict

  • Predict se afișează în partea din dreapta jos a hărții.
  • Interacțiunea cu butoanele ASK P și ASK B va indica înregistrările din Bead Road, Big Road, Big Eye Road, Small Road și Cockroach Road în cazul în care la runda următoare ar câștiga jucătorul sau bancherul.
  • Butonul ASK P este reprezentat ca un buton tip bară albastră.
  • Butonul ASK B este reprezentat ca un buton tip bară roșie.

Baccarat – Regulile modului Super 6

Regulamentul general de joc

  • Baccarat se joacă cu opt pachete de câte 52 de cărți de joc. Pachetul este reamestecat la fiecare nouă rundă.
  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Cărțile de la 2 la 9 se numără la valoarea nominală a acestora. Popii, damele, valeții și decarii au valoarea zero. Așii au valoarea 1.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.

Cum se joacă

  • Opțiunea de selectare a mesei: Modul super 6l și limite de pariere la începutul jocului.
  • Interacționează cu câmpurile de pariere (Player, Banker, Tie, P.Pair, B.Pair și Super 6) pentru a plasa un pariu pe câmpurile de pariere dorite.
  • Interacționează cu butonul [DEAL] pentru a începe distribuirea cărților. Acest buton se activează doar după plasarea unui pariu pe câmpurile de pariere.
  • Interacționează cu butonul [PASS] pentru a începe să distribuiți cărți fără pariuri plasate pe câmpul de pariere. Poți apăsa PASS doar dacă nu au fost plasate pariuri pe câmpurile de pariere. Dacă a fost activat butonul PASS, nu se vor face plăți indiferent de rezultat.
  • Poți utiliza animația pentru afișarea cărților distribuite dacă ai activat funcția Squeeze. Butonul Squeeze On/Off este situat în partea de sus a jocului.

Distribuirea cărților

  • Jucătorul și Bancherul primesc fiecare câte două cărți.
  • Totalul mâinii se calculează în funcție de valoarea celor două cărți primite. Se numără doar cifra unităților, cifra zecilor se ignoră.
  • Dacă mâna Jucătorului și/sau a Bancherului are un total de 8 sau 9, aceasta va fi considerată [natural]. În mod automat, mâna [natural] nu va mai primi cărți suplimentare. Mâna cu totalul cel mai mare câștigă și runda ia sfârșit.
  • Dacă nici Jucătorul, nici Bancherul nu au o mână [natural], iar totalul mâinii Jucătorului este de 5 sau mai puțin, Jucătorul primește a treia carte. Jucătorul nu mai primește cărți dacă totalul mâinii Jucătorului este 6 sau 7.
  • Bancherul primește a treia carte dacă Jucătorul nu a primit a treia carte, iar totalul mâinii Bancherului este 5 sau mai puțin. Bancherul nu mai primește cărți dacă totalul mâinii Bancherului este 6 sau 7.
  • Dacă jucătorul primește o a treia carte suplimentară, se aplică următoarele reguli.
  • Bancherul primește a treia carte dacă totalul mâinii Bancherului este 2 sau mai puțin.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 3, Bancherul primește a treia carte dacă a treia carte primită de Jucător nu este 8.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 4, Bancherul primește a treia carte dacă a treia carte primită de Jucător are valoarea 0, 1, 8 sau 9.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 5, iar valoarea celei de a treia cărți a Jucătorului este 4, 5, 6 sau 7, Bancherul primește a treia carte.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 6, iar valoarea celei de a treia cărți a Jucătorului este 6 sau 7, Bancherul primește a treia carte.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este 7 sau mai mult, acesta nu mai primește altă carte.

Plată

  • Toate plățile se fac în funcție de cotele specificate în fiecare câmp de pariere. Valorile inițiale ale pariurilor se returnează atunci când pariul este câștigător.
  • Dacă pariul nu este câștigător, valorile pariate se elimină.
  • Orice sume pariate pe Jucător sau pe Bancher sunt returnate dacă rezultatul este Tie, cu excepția cazului în care jucătorul plasează un pariu pe Tie.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului este mai mare decât totalul mâinii Bancherului, orice pariu pe Jucător se plătește 1 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este mai mare decât totalul mâinii Jucătorului, iar totalul mâinii Bancherului nu este șase, orice pariu pe Bancher se plătește 1 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este mai mare decât totalul mâinii Jucătorului, iar totalul mâinii Bancherului nu este 6, orice pariu pe Bancher se plătește 0,5 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului este egal cu totalul mâinii Bancherului, orice pariu pe Tie se plătește 8 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului au aceeași valoare, orice pariu pe P.Pair se plătește 11 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Bancherului au aceeași valoare, orice pariu pe B.Pair se plătește 11 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Bancherului este mai mare decât totalul mâinii Jucătorului, iar totalul mâinii Bancherului este 6, orice pariu pe Super 6 se plătește 12 la 1.

Mâini gratuite

  • La începutul jocului, jucătorul poate alege să omită gratuit anumite runde, pentru a-și crea tiparele dorite ale hărții fără a plasa un pariu.
  • Jucătorul poate vizualiza progresul Free Hand și poate omite runda sau poate opri progresul.

Hartă

Bead Road

  • Bead Road se afișează în partea din stânga jos a hărții.
  • Rezultatele Jucătorul câștigă, Bancherul câștigă și Tie (inclusiv Super 6 în modul Super 6) sunt înregistrate în ordinea care apar în jocul curent.
  • Mâinile se înregistrează începând cu colțul stânga sus și coboară câte un loc pe rând.
  • Când se ajunge în partea de jos a unei coloane, se începe din nou înregistrarea din partea de sus a următoarei coloane din dreapta.
  • Dacă Jucătorul câștigă, se va înregistra o bilă albastră cu litera P pe Bead Road.
  • Dacă Bancherul câștigă, se va înregistra o bilă roșie cu litera B pe Bead Road.
  • Dacă rezultatul este Tie, se va înregistra pe Bead Road o bilă verde cu litera T.
  • Dacă rezultatul este Super 6, se va înregistra pe Bead Road un simbol roșu cu numărul 6.
  • Dacă mâna Jucătorului este o pereche, un punct albastru va fi plasat în partea din dreapta jos a bilei.
  • Dacă mâna Bancherului este o pereche, un punct roșu va fi plasat în partea din dreapta jos a bilei.
  • Dacă atât mâna Jucătorului, cât și mâna Bancherului sunt perechi, se vor plasa două puncte, unul albastru și unul roșu.

Big Road

  • Big Road se afișează în partea de sus a hărții.
  • Big Road este o hartă care se concentrează mai mult pe câștigurile Jucătorului și pe câștigurile Bancherului.
  • Pe Big Road se va înregistra un cerc albastru atunci când câștigă Jucătorul.
  • Când câștigă Bancherul, se va înregistra un cerc roșu pe Big Road.
  • Cercul roșu sau albastru va fi marcat cu o dungă verde dacă rezultatul este Tie
  • Dacă jucătorul sau bancherul câștigă, înregistrarea începe din colțul stânga sus al Big Road.
  • Dacă aceeași parte câștigă de mai multe ori la rând, se înregistrează un cerc sub ultimul cerc din aceeași coloană. Dacă nu câștigă aceeași parte, înregistrarea continuă din coloana din dreapta sus.
  • Big Road conține șase blocuri în fiecare coloană. Dacă una dintre părți câștigă după ce se ajunge în partea de jos a Big Road, înregistrarea continuă în dreapta ultimului cerc.

Big Eye Road

  • Big Eye Road se afișează în centrul hărții.
  • Big Eye Road este o hartă reconstruită prin compararea înregistrării actuale din Big Road și a coloanelor din față.
  • Pentru a începe înregistrarea pe Big Eye Road trebuie înregistrate cel puțin trei coloane pe Big Road.
  • Prima înregistrare începe în colțul din stânga sus al Big Eye Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează un cerc roșu în Big Eye Road. Dacă nu, în Big Eye Road se înregistrează un cerc albastru.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celor două coloane aflate la stânga noului cerc. Dacă cele două coloane corespunzătoare au aceeași adâncime, în Big Eye Road se înregistrează un cerc roșu. Dacă nu, în Big Eye Road se înregistrează un cerc albastru.
  • Cercurile roșii și albastre din Big Eye Road nu reprezintă Jucătorul sau Bancherul.

Small Road

  • Small Road se afișează în partea din dreapta a hărții.
  • Regula de reconstrucție a Small Road este similară cu Big Eye Road, dar compară înregistrarea curentă din Big Road și două coloane la distanță de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în colțul din stânga sus al Small Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din a doua coloană la stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează un punct roșu în Small Road. Dacă nu, se înregistrează un punct albastru în Small Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celei de a doua coloane la stânga noului cerc cu a coloanei imediat în stânga noului cerc. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, se înregistrează un punct albastru pe Small Road. Dacă nu, se înregistrează un punct albastru pe Small Road.
  • Punctele roșu și albastru din Small Road nu reprezintă Jucătorul sau Bancherul.

Cockroach Road

  • Cockroach Road se afișează în partea din dreapta a hărții.
  • Regula de reconstrucție a Cockroach Road este similară cu Big Eye Road, dar compară înregistrarea curentă din Big Road și trei coloane la distanță de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în partea din stânga sus al Cockroach Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din a treia coloană la stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează o dungă roșie în Cockroach Road. Dacă nu, se înregistrează o dungă albastră în Cockroach Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celei de a treia coloane la stânga noului cerc cu a coloanei imediat în stânga noului cerc. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, se înregistrează o dungă roșie pe Cockroach Road. Dacă nu, se înregistrează o dungă albastră în Cockroach Road.
  • Dungile roșie și albastră din Cockroach Road nu reprezintă Jucătorul sau Bancherul.

Predict

  • Predict se afișează în partea din dreapta jos a hărții.
  • Interacțiunea cu butoanele ASK P și ASK B va indica înregistrările din Bead Road, Big Road, Big Eye Road, Small Road și Cockroach Road în cazul în care la runda următoare ar câștiga jucătorul sau bancherul.
  • Butonul ASK P este reprezentat ca un buton tip bară albastră.
  • Butonul ASK B este reprezentat ca un buton tip bară roșie.

Regulile jocului Roulette

Regulamentul general de joc  

  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Roulette se joacă pe o roată care conține treizeci și șapte de sloturi, fiecare având un anumit număr.
  • Jucătorii pot alege să parieze pe un singur număr, pe diferite grupuri de numere, pe culoarea roșu sau negru, pe numere pare sau impare, sau pe numere mari (19-36) sau mici (1-18).
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.

Cum se joacă

  • Interacționează cu câmpurile de pariere pentru a plasa un pariu pe câmpurile dorite.
  • Se pot plasa pariuri pe mai multe câmpuri.
  • Interacționează cu butonul [SPIN] pentru a începe jocul. Butonul se activează doar după ce se plasează un pariu pe câmpurile de pariere.
  • Roata se rotește într-o direcție, apoi o bilă este lansată în cealaltă direcție. Bila cade într-unul din sloturi atunci când roata începe să încetinească.
  • Câmpurile cu pariuri câștigătoare se aprind.

Pariuri interioare

  • Straight up este un pariu plasat pe un singur număr. Straight up plătește 35 la 1
  • Split este un pariu pe două numere plasat pe o linia de două numere adiacente. Split plătește 17 la 1.
  • Street este un pariu pe trei numere plasat la capătul unui rând de trei numere adiacente. Street plătește 11 la 1.
  • Pariul Trio 0, 1, 2 și 0, 2, 3 se plasează la intersecția dintre aceste trei numere. Trio plătește 11 la 1.
  • Corner este un pariu pe patru numere plasat la intersecția a patru numere adiacente. Corner plătește 8 la 1.
  • Pariul Basket 0, 1, 2, 3 este un pariu în care se plasează un jeton la intersecția dintre 0 și 1. Basket plătește 8 la 1.
  • Line este un pariu pe șase numere plasat la intersecția a două rânduri alăturate. Line plătește 5 la 1.

Pariuri exterioare

  • Pariul pe roșu este un pariu pe optsprezece numere care acoperă toate numerele roșii. Roșu plătește 1 la 1.
  • Pariul pe negru este un pariu pe optsprezece numere care acoperă toate numerele negre. Negru plătește 1 la 1.
  • Pariul Odd este un pariu pe optsprezece numere care acoperă toate numerele impare. Odd plătește 1 la 1.
  • Pariul Even este un pariu pe optsprezece numere care acoperă toate numerele pare. Even plătește 1 la 1.
  • Pariul Small este un pariu pe optsprezece numere care acoperă toate numerele din intervalul 1-18. Small plătește 1 la 1.
  • Pariul Big este un pariu pe optsprezece numere care acoperă toate numerele din intervalul 19-36. Big plătește 1 la 1.
  • Pariul Dozen este un pariu pe douăsprezece numere realizat pe laterala mesei. Primul 12 acoperă numerele de la 1 la 12. Al doilea 12 acoperă numerele de la 13 la 24. Al treilea 12 acoperă numerele de la 25 la 36. Dozen plătește 2 la 1.
  • Pariul pe coloană este un pariu pe douăsprezece numere plasat în partea de jos a fiecărei coloane corespunzătoare. Column plătește 2 la 1.

Pariuri call

  • Pariul [Voisins] pariază pe toate numerele de pe roată situate între 22 și 25. Pentru acest pariu sunt necesare nouă jetoane.
  • Pariul [Tiers] pariază pe toate numerele de pe roată situate între 27 și 33. Pentru acest pariu sunt necesare șase jetoane.
  • Pariul [Orphelins] pariază pe opt numere neincluse în pariurile de mai sus. Pentru acest pariu sunt necesare cinci jetoane.
  • [The neighbors’ Bet] este un pariu pe un anumit număr de pe roată, care acoperă numărul respectiv și cele două numere situate de o parte și de cealaltă a acestuia.

Pariuri full / half

  • Pariul Full / Half complete, cunoscut și ca pariul maxim, este des întâlnit în cazinourile cu mize mari.
  • Pariul Full / Half complete plasează toate pariurile interioare pe un anumit număr.
  • Pariul Full / Half complete poate fi activat/dezactivat folosind butonul din dreapta jos a câmpului de pariere.
  • Pariul Full complete include pariurile Straight up, Split, Corner, Street și Line pe un anumit număr
  • Pariul Half complete include pariurile Straight up, Split și Corner pe un anumit număr.
  • Pariurile Dozens, Big, Small, Even, Odd și Columns nu sunt incluse în pariul Full / Half complete.

Plată

  • Toate plățile se fac în funcție de cote.
  • Orice sume pariate sunt eliminate la pierderea unui pariu.

Istoricul mâinilor și setări

  • Istoricul mâinilor arată un rezumat pentru fiecare rundă.
  • Dacă apeși butonul Setting, se deschide o fereastră pop-up de setări.
  • Clienții pot vizualiza probabilitățile, regulile jocului și alte funcții.

Regulile jocului Dragon Tiger

Regulamentul general de joc

  • Dragon Tiger se joacă cu opt pachete de câte 52 de cărți de joc. Pachetul este reamestecat la fiecare nouă rundă.
  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Cărțile sunt ordonate de la as, cartea cea mai mică, până la popă, cartea cea mai mare.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.

Cum se joacă

  • Interacționează cu câmpurile de pariere (Dragon, Tiger, Tie, Suited Tie, Bigs, Smalls) pentru a plasa pariul pe câmpul de pariere dorit.
  • Interacționează cu butonul [DEAL] pentru a începe distribuirea cărților. Butonul se activează doar după ce se plasează un pariu pe câmpurile de pariere.
  • Interacționează cu butonul [PASS] pentru a începe să distribui cărți fără pariuri plasate pe câmpul de pariere. Poți apăsa PASS doar dacă nu au fost plasate pariuri pe câmpurile de pariere. Dacă a fost activat butonul PASS, nu se vor face plăți indiferent de rezultat.
  • Poți utiliza animația pentru afișarea cărților distribuite dacă ai activat funcția Squeeze. Butonul Squeeze On/Off este situat în partea de sus a jocului.

Distribuirea cărților

  • O singură carte se distribuie pe fiecare parte (Dragon și Tiger)
  • Partea cu cartea cea mai mare câștigă jocul.
  • Dacă cele două cărți au aceeași valoare, câștigă pariul Tie.

Plată

  • Toate plățile se fac în funcție de cotele specificate în fiecare câmp de pariere.
  • Pariurile Dragon și Tiger se plătesc 1:1.
  • Pariul Tie se plătește 11:1, iar pariul Suited Tie se plătește 50:1.
  • Pariul Small se plătește 1:1, dacă Dragon sau Tiger primesc o carte mai mică de 7. Dacă se distribuie cartea 7, pariul este pierzător.
  • Pariul Big se plătește 1:1, dacă Dragon sau Tiger primesc o carte mai mare de 7. Dacă se distribuie cartea 7, pariul este pierzător.
  • Pariul Suited Tie este câștigător dacă cele două cărți Dragon și Tiger sunt egale ca valoare și sunt de aceeași culoare.
  • Dacă rezultatul este Tie sau Suited tie, orice pariu pe Dragon sau Tiger se plătește la jumătate din valoarea pariului.

Mâini gratuite

  • La începutul jocului, jucătorul poate alege să omită gratuit anumite runde, pentru a-și crea tiparele dorite ale hărții fără a plasa un pariu.
  • Jucătorul poate vizualiza progresul Free Hand și poate omite runda sau poate opri progresul.

Hartă

Bead Road

  • Bead Road se afișează în partea din stânga jos a hărții.
  • Rezultatele Dragon câștigă, Tiger câștigă și Tie care intervin în jocul curent sunt înregistrate în ordine.
  • Mâinile se înregistrează începând cu colțul stânga sus și coboară câte un loc pe rând.
  • Când se ajunge în partea de jos a unei coloane, se începe din nou înregistrarea din partea de sus a următoarei coloane din dreapta.
  • Dacă Dragonul câștigă, se va înregistra o bilă albastră cu litera D pe Bead Road.
  • Dacă Tiger câștigă, se va înregistra o bilă roșie cu litera T pe Bead Road.
  • Dacă rezultatul este Tie, se va înregistra pe Bead Road o bilă roșie cu litera T.

Big Road

  • Bead Road se afișează în partea de sus a hărții.
  • Big Road este o hartă care se concentrează mai mult pe câștigurile Dragonului și pe câștigurile Tiger.
  • Pe Big Road se va înregistra un cerc albastru atunci când câștigă Dragonul.
  • Când câștigă Tigrul, se va înregistra un cerc roșu pe Big Road.
  • Cercul roșu sau albastru va fi marcat cu o dungă verde dacă rezultatul este Tie
  • Dacă a câștigat dragonul sau tigrul, înregistrarea începe în colțul stânga-sus pe Big Road.
  • Dacă aceeași parte câștigă de mai multe ori la rând, se înregistrează un cerc sub ultimul cerc din aceeași coloană. Dacă nu câștigă aceeași parte, înregistrarea continuă din coloana din dreapta sus.
  • Big Road conține șase blocuri în fiecare coloană. Dacă una dintre părți câștigă după ce se ajunge în partea de jos a Big Road, înregistrarea continuă în dreapta ultimului cerc.

Big Eye Road

  • Big Eye Road se afișează în centrul hărții.
  • Big Eye Road este o hartă reconstruită prin compararea înregistrării actuale din Big Road și a coloanelor din față.
  • Pentru a începe înregistrarea pe Big Eye Road trebuie înregistrate cel puțin trei coloane pe Big Road.
  • Prima înregistrare începe în colțul din stânga sus al Big Eye Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează un cerc roșu în Big Eye Road. Dacă nu, în Big Eye Road se înregistrează un cerc albastru.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celor două coloane aflate la stânga noului cerc. Dacă cele două coloane corespunzătoare au aceeași adâncime, în Big Eye Road se înregistrează un cerc roșu. Dacă nu, în Big Eye Road se înregistrează un cerc albastru.
  • Cercurile roșii și albastre din Big Eye Road nu reprezintă Dragonul sau Tigrul.

Small Road

  • Small Road se afișează în partea din dreapta a hărții.
  • Regula de reconstrucție a Small Road este similară cu Big Eye Road, dar compară înregistrarea curentă din Big Road și două coloane la distanță de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în colțul din stânga sus al Small Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din a doua coloană la stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează un punct roșu în Small Road. Dacă nu, se înregistrează un punct albastru în Small Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celei de a doua coloane la stânga noului cerc cu a coloanei imediat în stânga noului cerc. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, se înregistrează un punct albastru pe Small Road. Dacă nu, se înregistrează un punct albastru pe Small Road.
  • Punctele roșu și albastru din Small Road nu reprezintă Dragonul sau Tigrul.  

Cockroach Road

  • Cockroach Road se afișează în partea din dreapta a hărții.
  • Regula de reconstrucție a Cockroach Road este similară cu Big Eye Road, dar compară înregistrarea curentă din Big Road și trei coloane la distanță de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în partea din stânga sus al Cockroach Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road se înregistrează în aceeași coloană ca cercul anterior, blocul din a treia coloană la stânga noului cerc se compară cu blocul de deasupra acestuia. Dacă ambele blocuri au cercuri înregistrate în ele sau ambele blocuri sunt goale, se înregistrează o dungă roșie în Cockroach Road. Dacă nu, se înregistrează o dungă albastră în Cockroach Road.
  • Dacă cercul adăugat pe Big Road este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, se compară adâncimea celei de a treia coloane la stânga noului cerc cu a coloanei imediat în stânga noului cerc. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, se înregistrează o dungă roșie pe Cockroach Road. Dacă nu, se înregistrează o dungă albastră în Cockroach Road.
  • Dungile roșie și albastră din Cockroach Road nu reprezintă Dragonul sau Tigrul.

Predict

  • Predict se afișează în partea din dreapta jos a hărții.
  • Interacțiunea cu butoanele ASK D și ASK T va indica înregistrările din Bead Road, Big Road, Big Eye Road, Small Road și Cockroach Road în cazul în care la runda următoare ar câștiga dragonul sau tigrul.
  • Butonul ASK D este reprezentat ca un buton tip bară albastră.
  • Butonul ASK T este reprezentat ca un buton tip bară roșie.

Regulile jocului Russian Poker

Regulamentul general de joc

  • Russian Poker se joacă cu un singur pachet de 52 de cărți de joc. Pachetul este reamestecat la fiecare nouă rundă.
  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Scopul jocului este să obții o mână mai mare decât a dealerului.
  • Dealerul trebuie să se califice, cu o mână AS-POPĂ sau mai mare. În caz contrar, pariurile tale Ante se plătesc în sumă egală, iar pariurile Bet sunt împinse.
  • Dacă mâna jucătorului este mai mare decât mâna dealerului, pariul Ante al jucătorului se plătește în sumă egală, iar pariul Bet se plătește conform tabelului de plăți. În caz contrar, dealerul câștigă și toate pariurile sunt pierdute.
  • Dacă mâna jucătorului și mâna dealerului sunt egale, runda se încheie la egalitate, iar pariul jucătorului este împins.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.
  • Dacă pariul [Ante] atinge limita de pariere, jucătorii trebuie să parieze de două ori suma limitei de pariere pentru [Bet]
  • Ierarhia mâinilor, de la cea mai mare la cea mai mică: Chintă roială, chintă la culoare, careu, full, culoare, chintă, trei bucăți, două perechi, o pereche, as-popă, carte mare.
  • În cazul în care câștigă cartea mare, dacă cea mai mare carte este egală, se folosește a doua, a treia, a patra și apoi a cincea carte pentru departajare.

Cum se joacă

  • Zona [ANTE] este zona în care jucătorul interacționează pentru a paria. Jucătorul poate să parieze și în zona [Bonus] pentru a plasa un pariu Bonus.
  • Interacțiunea cu butonul [Deal] împarte câte cinci cărți jucătorului și dealerului. Toate cărțile jucătorului se împart cu fața în sus, iar toate cărțile dealerului se împart cu fața în jos, cu excepția celei de a cincea.
  • Jucătorul poate alege Bet, Fold, Buy sau Draw.
  • Pariul bonus plasat de jucător se plătește dacă primele cinci cărți ale jucătorului includ o combinație din tabelul de pariuri bonus. În caz contrar, pariul bonus este pierdut.

Ante / Bet

  • Interacționează cu [BET] pentru a paria de două ori suma Ante.
  • După ce se termină rândul jucătorului, se arată toate cărțile dealerului pentru showdown.
  • După ce plasezi un pariu, nu mai poți utiliza opțiunile Fold, Buy sau Draw.
  • Dacă dealerul nu se califică, pariul [ANTE] este plătit în mod egal, iar pariul [BET] este împins, indiferent de mâna jucătorului.
  • Dacă dealerul se califică, pariul [ANTE] este împins, iar pariul [BET] se plătește conform tabelului de plăți corespunzător mâinii jucătorului (același lucru este valabil și atunci când cartea dealerului este înlocuită).

Aruncare (fold)

  • Interacționează cu butonul [FOLD] pentru a renunța la rundă.
  • Dacă jucătorul apasă [FOLD], pariul ante al jucătorului și pariul bonus sunt încasate de dealer.

Buy

  • Interacționează cu butonul [BUY] pentru a paria aceeași sumă ca pariul Ante și pentru a primi a șasea carte.
  • Acest pariu este colectat de dealer la sfârșitul rundei, indiferent de rezultat.
  • Poți folosi opțiunea de cumpărare o singură dată. Nu poți folosi opțiunea Draw după ce ai cumpărat a șasea carte.

Draw

  • Selectează cărțile dorite, apoi interacționează cu butonul [DRAW] pentru a schimba între 1 și 5 cărți. Pentru a apăsa [DRAW], jucătorul trebuie să plătească aceeași sumă ca pentru Ante.
  • Acest pariu este colectat de dealer la sfârșitul rundei, indiferent de rezultat.
  • Poți folosi opțiunea Draw o singură dată. După ce ai folosit opțiunea Draw, nu poți folosi opțiunea Buy.

Asigurare

  • Dacă jucătorul apasă [BET] cu o mână de trei bucăți sau mai mare, jucătorul poate să plaseze un pariu asigurator.
  • Pariul asigurator minim este egal cu valoarea Ante. Pariul asigurator maxim este valoarea Ante înmulțită cu cota mâinii curente a jucătorului.
  • La sfârșitul etapei de pariuri asiguratorii, dealerul arată toate cărțile.
  • Dacă mâna dealerului este mai mică de As-popă, jucătorul primește valoarea pariului asigurator.
  • Dacă mâna dealerului este egală cu mâna jucătorului sau mai mare, pariul asigurator este returnat jucătorului.
  • Dacă mâna dealerului este mai mare de As-popă și mai mică decât mâna jucătorului, pariul asigurator este încasat de dealer.
  • Dacă mâna dealerului nu se califică (mai mică de As-popă), jucătorul primește pariul asigurator la valoarea acestuia.
  • Dacă mâna dealerului se califică, jucătorul pierde pariul asigurator.

Dealerul nu se califică

  • Dacă mâna dealerului este carte mare, jucătorul nu poate concura împotriva mâinii dealerului, deoarece aceasta nu se califică. În acest caz, jucătorul urmează aceste reguli.
  • Jucătorul are opțiunea de a înlocui cea mai mare carte a dealerului.
  • Dacă opțiunea este refuzată, se plătește pariul Ante al jucătorului la valoare, iar pariul Bet este returnat jucătorului. Toate pariurile plătite pentru BUY sau DRAW vor fi colectate de dealer.
  • Dacă este acceptată opțiunea, jucătorul plătește aceeași sumă ca și pariul Ante și înlocuiește cartea cea mai mare a dealerului. Acest pariu va fi colectat de dealer la sfârșitul rundei, indiferent de rezultat.
  • Dacă rezultatul înlocuirii este acela că mâna dealerului se califică, iar mâna jucătorului este mai mare, pariul Ante este returnat jucătorului, iar pariul Bet se plătește în funcție de mâna jucătorului și de tabelul de plăți.
  • Dacă rezultatul înlocuirii este acela că mâna dealerului se califică și este mai mare decât mâna jucătorului, toate pariurile Bet și Ante plasate de jucător sunt colectate de dealer.
  • Dacă rezultatul înlocuirii este acela că mâna dealerului nu se califică, pariul Ante al jucătorului se plătește la valoare, iar pariul Bet se returnează jucătorului. Toate pariurile plătite pentru BUY sau DRAW vor fi colectate de dealer.
  • Dacă dealerul primește o carte înlocuitoare cu aceeași valoare ca cea înlocuită, procesul de înlocuire se reia până când se trage o carte de altă valoare.

A doua combinație de poker

  • Jucătorul poate să aibă o a doua combinație de poker la o mână câștigătoare. În acest caz, jucătorul va fi plătit atât pentru prima combinație, cât și pentru a doua.
  • A doua combinație trebuie să conțină cel puțin o carte care nu este utilizată în combinația primară.
  • Cu o combinație de cinci cărți, singura a doua combinație posibilă este As-popă. Acest lucru se poate întâmpla dacă prima combinație a jucătorului este o pereche, două perechi, trei bucăți sau careu.
  • A doua combinație este cea mai mare combinație posibilă după prima combinație.

Regulile jocului Casino Poker

Regulamentul general de joc

  • Casino Poker se joacă cu un singur pachet de 52 de cărți de joc. Pachetul este reamestecat la fiecare nouă rundă.
  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Scopul jocului este să obții o mână mai mare decât a dealerului.
  • Dacă mâna jucătorului și mâna dealerului sunt egale, runda se încheie la egalitate, iar pariul jucătorului este împins.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.
  • Dacă pariul [Ante] atinge limita de pariere, jucătorii trebuie să parieze de două ori suma limitei de pariere pentru [Flop]

Cum se joacă

  • Zona [ANTE] este zona în care jucătorul interacționează pentru a paria. Jucătorul poate să parieze și în zona [Bonus] pentru a plasa un pariu Bonus.
  • Interacțiunea cu butonul [Deal] împarte câte două cărți proprii jucătorului și două cărți proprii dealerului. Cărțile jucătorului se împart cu fața în sus, iar cărțile dealerului cu fața în jos.
  • Jucătorul poate alege Bet sau Check pentru a continua jocul, sau poate alege Fold pentru a arunca mâna.
  • Pariul bonus se plătește dacă cele două cărți inițiale ale jucătorului formează o combinație din tabelul de pariuri bonus. În caz contrar, pariul bonus este pierdut.

Flop-ul

  • Jucătorul trebuie să aleagă Bet sau Fold pentru a continua jocul. Dacă jucătorul alege Fold, dealerul câștigă, iar jucătorul pierde toate pariurile.
  • Interacționează cu butonul [BET] pentru a paria o sumă de două ori mai mare decât pariul Ante și pentru a continua la Turn. În caz contrar, apasă [FOLD] pentru a arunca cărțile.
  • Se împart trei cărți comune.
  • După ce apeși Bet, nu poți apăsa și Fold. 

Turn-ul

  • Jucătorul poate alege Bet sau Check pentru a continua jocul.
  • Interacționează cu butonul [BET] pentru a paria o sumă egală cu pariul Ante și pentru a continua la River.
  • Apasă butonul [CHECK] pentru a continua jocul fără a plasa un pariu.
  • Se împarte a patra carte comună.

River-ul

  • Jucătorul poate alege Bet sau Check pentru a continua jocul.
  • Interacționează cu butonul [BET] pentru a paria o sumă egală cu pariul Ante și pentru a continua la showdown.
  • Apasă butonul [CHECK] pentru a continua la showdown fără a plasa un pariu.
  • Se împarte a cincea carte comună.

Arătarea cărților (showdown)

  • Fiecare jucător joacă cea mai bună mână de poker pe care o poate crea din cele șapte cărți (două cărți proprii și cinci cărți comune).
  • Dacă jucătorul câștigă cu o mână mai mare, pariurile plasate pe Flop, Turn și River se plătesc la valoarea lor. Dacă jucătorul câștigă cu chintă sau o carte mai mare, pariul Ante se plătește la valoare. În caz contrar, pariul Ante se împinge.
  • Dacă dealerul câștigă cu o mână mai bună, jucătorul pierde toate pariurile.
  • Dacă jucătorul și dealerul au mâini egale, toate pariurile se împing.
  • Plata pentru toate pariurile principale este 1:1

Regulile jocului SicBo

Regulamentul general de joc

  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Sic Bo se joacă cu trei zaruri într-o cupă mică.
  • Jucătorul trebuie să prezică și să parieze ce număr va ieși înainte de a apăsa butonul [Roll].
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.

Cum se joacă

  • Interacționează cu câmpurile de pariere pentru a plasa un pariu pe câmpurile dorite.
  • Se pot plasa pariuri pe mai multe câmpuri.
  • Interacționează cu butonul [ROLL] pentru a începe jocul. Butonul se activează doar după ce se plasează un pariu pe câmpurile de pariere.
  • Câmpurile cu pariuri câștigătoare se aprind.

Pariu

  • Pariul pe Small se plătește dacă suma celor trei zaruri este între 4 și 10, cu excepția triplei. Pariul pe Big se plătește dacă suma celor trei zaruri este între 11 și 17, cu excepția triplei.
  • Orice pariu pe Total se plătește dacă suma celor trei zaruri este scorul total specificat. De exemplu, un pariu pe Total 12 se plătește dacă zarurile sunt 3, 4 și 5 (total 12).
  • Pariul pe Small se plătește dacă suma celor trei zaruri este între 4 și 10, cu excepția triplei. Pariul pe Big se plătește dacă suma celor trei zaruri este între 11 și 17, cu excepția triplei.
  • Orice pariu pe Total se plătește dacă suma celor trei zaruri este scorul total specificat. De exemplu, un pariu pe Total 12 se plătește dacă zarurile sunt 3, 4 și 5 (total 12).

Plată

  • Toate plățile se fac în funcție de cote. Valorile inițiale ale pariurilor se returnează atunci când pariul este câștigător.
  • Orice sume pariate sunt eliminate la pierderea unui pariu.
  • Istoricul mâinilor arată un rezumat pentru fiecare rundă.
  • Dacă apeși butonul Setting, se deschide o fereastră pop-up de setări.
  • Clienții pot vizualiza probabilitățile, regulile jocului și alte funcții.

Regulile jocului Wheel of Fortune

Regulamentul general de joc

  • Jocul se joacă cu un singur jucător.
  • Roata este împărțită în 52 de sloturi; 50 dintre acestea sunt marcate cu numere, iar celelalte două sunt joker și poze. Roata are 7 grupuri diferite de segmente pe care jucătorii pot plasa pariuri (1, 3, 5, 11, 23, poze și joker).
  • Jucătorul trebuie să prezică și să parieze ce număr va ieși înainte de a porni roata.
  • Pentru fiecare tip de pariere se aplică limita minimă ~ maximă de pariere.

Cum se joacă

  • Interacționează cu câmpurile de pariere pentru a plasa un pariu pe câmpurile dorite.
  • Se pot plasa pariuri pe mai multe câmpuri.
  • Interacționează cu butonul [SPIN] pentru a începe jocul. Butonul se activează doar după ce se plasează un pariu pe câmpurile de pariere.
  • După oprirea roții, slotul câștigător este indicat de săgeată.
  • Câmpurile cu pariuri câștigătoare se aprind.

Plată

  • Toate plățile se fac în funcție de cotele specificate. Valorile inițiale ale pariurilor se returnează atunci când pariul este câștigător.
  • Orice sume pariate sunt eliminate la pierderea unui pariu.
  • Sloturile 1 se plătesc 1:1
  • Sloturile 3 se plătesc 3:1
  • Sloturile 5 se plătesc 5:1
  • Sloturile 11 se plătesc 11:1
  • Sloturile 23 se plătesc 23:1
  • Sloturile R și J se plătesc 47:1

Istoricul mâinilor și setări

  • Istoricul mâinilor arată un rezumat pentru fiecare rundă.
  • Dacă apeși butonul Setting, se deschide o fereastră pop-up de setări.
  • Clienții pot vizualiza probabilitățile, regulile jocului și alte funcții.

Detalii și limitări

  • Jucătorii trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani pentru a participa.
  • Dacă orice jucător este suspectat de activități frauduloase, PlayGG are dreptul de a investiga și elimina jucătorii după confirmare.
  • Termenii și condițiile tuturor jocurilor casino sunt supuse termenilor și condițiilor site-ului, care se pot citi aici.
  • Jucătorii PlayGG acceptă riscul deconectării de la internet, din cauza unor probleme de conexiune între dispozitivul (dispozitivele) acestora și servere, din cauza întârzierilor sau blocărilor sau din cauza altor probleme legate de dispozitivul (dispozitivele) jucătorilor și de modalitatea în care acestea accesează internetul.
  • Contactează serviciul de asistență în cazul în care întâmpinați dificultăți.
  • Se aplică regulamentul standard PlayGG.