Politica privind retragerile

Ca parte a angajamentului nostru de a furniza servicii de calitate cu adevărat superioară, facem toate eforturile pentru a ne asigura că cererea dumneavoastră de retragere este prelucrată cât mai rapid și mai eficient posibil.

Termenul de prelucrare pentru retrageri

În general, retragerile se prelucrează în 24 de ore, dar în anumite cazuri prelucrarea poate dura până la 72 de ore.Pentru metodele care implică transferuri bancare, așteptați până la 1-3 zile lucrătoare după ce a fost prelucrată cererea dumneavoastră de retragere până când apar fondurile în contul dumneavoastră bancar.Dacă suma retrasă depășește 3.000 EUR (sau echivalentul în altă monedă) lunar, trebuie să solicităm clarificări și/sau documente justificative pentru identificarea clientului, a metodei de plată, a sursei fondurilor sau a sursei averii și/sau orice alte informații pe care le considerăm necesare pentru respectarea obligațiilor noastre legale și a cerințelor de reglementare.În acest caz, durata de prelucrare a retragerii poate fi mai mare, în funcție de momentul în care ne puneți la dispoziție documentele solicitate.

Depunere și retragere cu buclă închisă

Politica noastră este ca depunerile și retragerile să fie realizate în buclă închisă. Dacă este posibil, clienții trebuie să retragă fondurile folosind metoda inițială/contul inițial din care s-a făcut depunerea. Clienților li se permite să retragă fonduri folosind o anumită metodă de plată doar dacă există o depunere anterioară.

Fondurile vor fi returnate automat folosind metoda de plată utilizată de client pentru efectuarea depunerii inițiale în contul PLAYGG, în limita sumei depuse inițial. Retragerile care depășesc valoarea depunerii inițiale vor fi prelucrate după o analiză detaliată.

Comisioane de retragere

Banca sau procesatorul de plăți pot aplica anumite comisioane pentru prelucrarea cererii de retragere. Comisioanele de retragere vor fi indicate clar pe pagina de solicitare a retragerii.În cazul în care încetăm desfășurarea de activități într-o anumită țară, plățile vor face obiectul unor taxe rezonabile de prelucrare.

Cursul de schimb valutar și volatilitatea cursului de schimb valutar

Vom indica în mod clar cursul de schimb valutar aplicat pentru suma retrasă la momentul cererii de retragere. După ce faceți o cerere de retragere, nu vom fi răspunzători și nu vă vom despăgubi pentru fluctuațiile cursului de schimb valutar de la momentul cererii până la momentul finalizării tranzacției.

Prevenirea fraudei

Toate retragerile trec printr-un proces de audit intern pentru a ne asigura că sunt îndeplinite cerințele privind prevenirea fraudei, combaterea spălării banilor, combaterea finanțării terorismului și alte obligații legale și de reglementare. În consecință, retragerile se prelucrează în termen de 24 de ore dar, în anumite cazuri, prelucrarea poate dura până la 72 de ore.

Toți clienții sunt obligați să își verifice identitatea la scurt timp după ce și-au creat un cont la noi. Avem dreptul de a solicita clarificări suplimentare și/sau documente justificative privind identificarea clientului, metoda de plată, sursa fondurilor sau sursa averii și/sau orice alte informații pe care le considerăm necesare pentru îndeplinirea obligațiilor legale și a cerințelor de reglementare.

Avem dreptul de a anula retragerea și de a returna fondurile în cont în situația în care:

  • Clientul nu a furnizat încă documentele solicitate;
  • Documentele de identificare a clientului au expirat;
  • Există suspiciuni de fraudă/înșelătorie/coluziune/spălare a banilor; and                                        
  • Clientul încearcă să retragă fonduri fără să fi participat la joc, cel puțin o dată;
  • Clientul încearcă să retragă fonduri după ce a primit un transfer de la un alt jucător; și                                         
  • Metoda de plată solicitată pentru retragere nu coincide cu metoda folosită pentru depunere;

Transferuri între jucători

Din motive de securitate, jucătorii nu pot retrage fondurile transferate provenite direct din depuneri sau din alte transferuri. Bonusurile pot fi retrase doar după ce au fost îndeplinite condițiile din Politicile privind Bonusurile.

Retragerea bonusurilor

Bonusurile pot fi retrase doar după ce au fost îndeplinite condițiile din Politicile privind Bonusurile.

Anularea retragerii

În cazul în care anulați o cerere de retragere, veți purta întreaga responsabilitate pentru orice utilizare ulterioară a fondurilor dumneavoastră. Compania nu are obligația de a rambursa sumele anulate de dumneavoastră și care au fost ulterior utilizate, pierdute sau transferate.

Alte informații privind retragerile

Pentru retrageri de valoare mai mare, PLAYGG poate împărți suma în retrageri de valoare mai mică pentru facilitarea cererii. Cu toate acestea, comisionul de retragere suportat nu va fi majorat ca urmare a acestei segmentări. Mai exact, orice câștiguri care depășesc 20.000 USD pot fi retrase în tranșe limitate de până la 20.000 USD pe lună calendaristică, pe baza unei decizii discreționare a Companiei. În anumite cazuri, dacă este necesară verificarea contului pentru finalizarea cererii dumneavoastră, verificarea trebuie finalizată în termen de 7 zile sau retragerea va fi stornată, iar fondurile returnate în soldul de joc. Vă rugăm să ne anunțați imediat în cazul în care cardul dumneavoastră de credit/debit este pierdut, furat sau anulat sau dacă apar modificări în E-wallet-ul dumneavoastră, pentru a putea analiza stadiul acestora și pentru a confirma dacă se pot/nu se pot primi plățile. Ne rezervăm dreptul de a amâna și/sau de a suspenda prelucrarea cererilor de retragere până la primirea aprobării finale pentru orice tranzacții de depunere în curs.