Termeni și condiții de utilizare

WWW.PLAYGG.RO
Versiunea 2.1
REZUMAT
• Acești termeni și condiții constituie baza unui acord juridic – citiți-i cu atenție și nu faceți clic pe „accept” dacă nu intenționați să respectați condițiile. Dacă aveți întrebări legate de acești termeni și condiții, contactați serviciile pentru clienți
• Dispunem de sisteme și procese pentru a vă ajuta în cazul în care aveți probleme cu jocurile de noroc. Acestea sunt descrise mai detaliat în acești termeni și condiții.
• Uneori se întâmplă ca site-ul nostru web sau software-ul utilizat pentru a furniza site-ul web sau jocurile noastre să aibă probleme. În acest caz, nu vom fi răspunzători față de dvs. pentru orice câștiguri care apar ca urmare a funcționării defectuoase a site-ului web sau a software-ului.
• Răspunderea noastră față de dumneavoastră este limitată – trebuie să citiți cu atenție secțiunea relevantă a acestor termeni și condiții.
• Ne vom ocupa de orice solicitare a dvs. de retragere de bani din contul dvs. cu promptitudine și în conformitate cu acești termeni și condiții. Nu vom anula niciodată o cerere de retragere după ce ați făcut-o.
• Oferim bonusuri și promoții din când în când. Acestea vor avea proprii termeni și condiții pe care trebuie să le citiți cu atenție înainte de a accepta să participați la oferta de bonus sau la promoția respectivă.
Introducere
Acești termeni și condiții („Condițiile”) reglementează relația dintre dumneavoastră și WindGG International Limited („WINDGG”) și/sau societățile din grupul său (denumite împreună în aceste Condiții „noi”, „noi” sau „al nostru”)
PlayGG este deținută de WINDGG, societate înființată în Malta, cu sediul social în2 Spinola Road, St Julians, STJ 3014, Malta. Suntem licențiați și reglementați de către Oficiul National pentru Jocuri de Noroc din Romania cu numărul de licență L1213892W001345, valabilă din 01.11.2021 până în 31.10.2031.
Vă rugăm să citiți cu atenție aceste Condiții, deoarece ele constituie baza unui acord legal între noi și dumneavoastră în ceea ce privește site-ul nostru web la PlayGG.ro („Site”) și produsele de poker și cazinou („Jocurile”) pe care le punem la dispoziție pe Site.
Se consideră că acordul nostru cu dumneavoastră include, de asemenea, următoarele documente de politică (denumite „Politici”), pe care trebuie să le citiți cu atenție:
1. Politica de confidențialitate (care stabilește modul în care utilizăm informațiile dvs. personale);
2. Politica privind modulele cookie;
3. Politica de Securitate și Mediu de Joc „ASM”; și
4. Regulile Casei.
În cazul unor discrepanțe între aceste Condiții și Politici, în ceea ce privește discrepanța respectivă, Condițiile din prezentul prevalează.
Vă rugăm să confirmați că ați citit, ați înțeles și acceptați termenii Politicilor.
1.MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
1.1 Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări nesubstanțiale Site-ului și Politicilor incluse pe Site-ul nostru, inclusiv acestor Condiții, în orice moment, cu aprobarea acestora în prealabil de către autoritățile competente conform legislației în vigoare.
1.2 În cazul în care aducem modificări substanțiale la aceste Condiții, vă vom anunța cu cât mai mult timp înainte cu putință, dar, în orice caz, veți fi notificat cu privire la modificările substanțiale înainte ca acestea să intre în vigoare. Modificările substanțiale vă vor fi comunicate prin e-mail cu un rezumat al modificărilor substanțiale ale acestor Condiții. De asemenea, atunci când vă conectați, veți primi un mesaj pop-up care vă va îndruma să consultați toți termenii și condițiile actualizate. După ce ați analizat termenii și condițiile actualizate, vi se va solicita să „Sunteți de acord” cu termenii și condițiile actualizate pentru a continua să utilizați serviciile noastre. Utilizarea în continuare a serviciilor după ce ați fost notificat cu privire la modificările substanțiale și după ce ați indicat că acceptați termenii și condițiile actualizate va fi considerată de noi ca fiind acceptarea de către dvs. a modificărilor. În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările substanțiale, nu veți putea continua să utilizați serviciile, dar veți putea întotdeauna să vă retrageți fondurile în conformitate cu aceste Condiții.
2.CONTUL DUMNEAVOASTRĂ PE WWW.PLAYGG.RO
Deschiderea contului dvs.
2.1 Pentru a utiliza Site-ul nostru și pentru a participa la Jocuri, va trebui să vă deschideți un cont la noi.
2.2 În legătură cu deschiderea contului dvs. la noi, ne declarați că:
1. Aveți cel puțin 18 ani și îndepliniți condițiile privind vârsta legală din jurisdicția dumneavoastră locală pentru a încheia un contract cu noi, pentru a utiliza Site-ul și pentru a participa la Jocuri. Vă rugăm să rețineți că jocurile de noroc pentru minori sunt interzise;
2. Nu sunteți angajat/contractant al (i) WINDGG sau (ii) oricărei societăți din grupul WINDGG;
3. Aveți capacitatea mentală de a vă asuma responsabilitatea pentru propriile acțiuni și puteți încheia acest contract cu noi, care este executoriu prin lege;
4. Sunteți de acord să furnizați informații de înregistrare corecte complete, inclusiv, dar fără a se limita la numele dvs., data corectă a nașterii și țara de reședință. Sunteți de acord să ne informați cu privire la orice modificare a acestor detalii. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă actualizați datele de contact din contul dumneavoastră. În caz contrar, este posibil să nu primiți de la noi notificări și informații importante legate de cont;
5. Nu sunteți în stare de faliment neeliberat sau în concordat voluntar cu creditorii dumneavoastră;
6. Înțelegeți pe deplin metodele, regulile și procedurile Jocurilor pe care le punem la dispoziție pe Site-ul web și, acolo unde și când este cazul, veți solicita sfaturi sau ajutor atunci când utilizați Site-ul;
7. Înțelegeți că, în cazul în care alegeți să utilizați interfețe de utilizator ale unor terțe părți, este posibil ca aplicațiile să nu afișeze informații complete despre jocurile de noroc.
2.3 În cazul în care nu îndepliniți cerințele pentru crearea unui cont la noi, așa cum se prevede în Clauza 2.2 de mai sus, nu sunteți autorizat să utilizați Site-ul. Ne rezervăm dreptul de a suspenda și/sau de a închide orice cont al oricărui pretins client care nu îndeplinește cerințele stabilite în Clauza 2.2 și de a anula orice pariuri sau mize făcute prin intermediul acestor conturi.
Conturi duplicat
2.4 Aveți dreptul să deschideți un singur cont.
2.5 În cazul în care deschideți mai mult de un cont, orice venituri, câștiguri sau bonusuri pe care le-ați câștigat sau acumulat în perioada în care contul duplicat a fost activ vor fi pierdute de dumneavoastră.
2.6 Doar pariurile sau mizele plasate din contul dvs. vor fi acceptate pentru jocul pe care îl jucați și toate câștigurile pe care le obțineți la acel Joc vor fi creditate în contul dvs. Puteți realiza depuneri și retrageri accesând Pagina Casierie.
Pariuri/Mize
2.7 Ne rezervăm dreptul, acționând în mod rezonabil, de a refuza sau de a limita (prin stabilirea unor sume minime și maxime care vor fi stabilite în Regulile Casei sau pe Site) orice pariuri sau mize pentru anumite Jocuri. Acestea vă vor fi notificate înainte de a putea participa la un anumit Joc.
2.8 Pariurile sau mizele vor fi valabile doar dacă sunt acceptate de serverul nostru. Până la acceptarea de către serverul nostru, toate informațiile afișate pe PlayGG sau pe Site constituie doar o invitație la joc.
Păstrarea parolelor în siguranță
2.9 Este responsabilitatea dumneavoastră să păstrați confidențialitatea și siguranța parolei dumneavoastră și sunteți unicul responsabil de securitatea informațiilor și parolei contului dumneavoastră. În cazul în care o terță parte plasează un pariu sau se consideră că a plasat un pariu din contul dumneavoastră, pariul respectiv va fi valabil, iar răspunderea pentru pierderile din contul dumneavoastră va fi suportată de dumneavoastră, indiferent dacă aveați sau nu cunoștință de faptul că terța parte a utilizat abuziv contul dumneavoastră și informațiile despre parolă.
Confidențialitate
2.10 Vom prelucra datele dumneavoastră în conformitate cu Politica de Confidențialitate și cu Politica privind modulele Cookie.
3.VERIFICAREA IDENTITĂȚII DUMNEAVOASTRĂ; MONITORIZARE ÎN CURS
3.1 Ne autorizați să efectuăm verificările considerate necesare de către noi sau care ar putea fi cerute de terțe părți (inclusiv de organismele de reglementare) pentru a confirma identitatea și detaliile dumneavoastră de contact și pentru a preveni spălarea banilor („Verificările”).
3.2 În anumite circumstanțe, este posibil să fie necesar să vă contactăm și să vă solicităm informații suplimentare care să fie transmise direct la noi pentru finalizarea Verificărilor. Dacă nu furnizați sau nu puteți furniza aceste informații, putem suspenda contul dumneavoastră până la data furnizării informațiilor respective sau, dacă nu puteți transmite informațiile putem închide definitiv Contul dumneavoastră.
3.3 Mai mult, dacă vârsta dumneavoastră nu a putut fi verificată cu succes:
1. Contul dumneavoastră va rămâne înghețat;
2. Nu veți putea depune până când verificarea vârstei nu va fi finalizată cu succes;
3. Nu veți putea juca niciun joc free-to-play până când verificarea vârstei nu va fi finalizată cu succes;
4. Nu va fi permis niciun joc de noroc, fie cu banii proprii, fie folosind orice miză, pariu sau bonus gratuit, până când verificarea vârstei nu a fost finalizată cu succes.
3.4 Ne-am asumat angajamentul de a pune la dispoziția clienților noștri o experiență plăcută de poker și cazinou, într-un mediu sigur și securizat, și operăm proceduri și verificări de securitate pentru a ne proteja clienții și PlayGG de fraudă și coluziune. Ocazional, ca parte a acestui proces, vom face verificări asupra conturilor și modalității de joc în cadrul Jocului(lor), iar acestea pot conduce la suspendarea utilizării conturilor pe durata efectuării acestor verificări.
3.5 Considerăm că este în interesul clienților noștri și al nostru să realizăm acest proces și este o condiție de participare pentru clienți să ia la cunoștință această posibilitate și să coopereze cu noi în acest sens.
4. RISC
4.1 Înțelegeți că este posibil să pierdeți bani atunci când jucați Jocurile și acceptați că sunteți pe deplin responsabil pentru orice astfel de pierdere.
4.2 Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că toate detaliile tranzacțiilor dvs. pe PlayGG sunt corecte. puteți accesa istoricul tranzacțiilor dvs. pe site-ul web folosind funcția Contul meu. Odată ce o tranzacție a fost confirmată de noi, aceasta nu poate fi anulată.
5. PROTECȚIA FONDURILOR CLIENTULUI
Totalul sumelor de bani deținute în conturile de joc vor fi păstrate într-un cont bancar separat pe numele Companiei. Acest lucru respectă cerințele Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc privind separarea fondurilor clienților.
6. RESTRICȚII
6.1 Sunteți de acord să nu utilizați PlayGG sau Site-ul nostru:
1. în orice alt scop decât cel de a participa la Jocuri;
2. pentru a distribui, vinde, licenția, furniza sau pune în alt mod orice servicii la dispoziția unor terțe părți;
3. pentru a stoca sau transmite materiale sau informații care încalcă drepturi, sunt calomnioase, defăimătoare, obscene, frauduloase, false sau contrare drepturilor de proprietate sau de proprietate intelectuală ale oricărei alte persoane sau care sunt în altă manieră dăunătoare, ilegale sau delictuale sau care încalcă drepturile de confidențialitate ale oricărei terțe părți;
4. în orice mod care încarcă legile aplicabile, reglementările sau regulamentele; sau
5. pentru a transmite virusuri, malware sau alt cod rău intenționat.
6.2 Nu vi se permite modificarea, ingineria inversă sau manipularea, interferarea sau întreruperea în orice altă manieră a software-ului nostru utilizat pe Site-ul web și/sau în Jocuri. Pentru a asigura integritatea Site-ului web și a Jocurilor, ne rezervăm dreptul în orice moment, la discreția noastră, să blocăm utilizatorii care folosesc anumite adrese IP să acceseze aceleași mese sau turnee.
6.3 Ne rezervăm dreptul general, în orice moment, de a vă exclude de la oricare dintre serviciile noastre și/sau de la primirea promoțiilor și ofertelor selectate, fără explicații suplimentare, dacă considerăm că este necesar să facem acest lucru. Orice decizie de a vă exclude de la promoțiile și ofertele selectate nu va avea niciun impact asupra promoțiilor pentru care ați început deja să pariați și nici asupra capacității dvs. de a utiliza pariuri gratuite sau mize și bonusuri pe care le-ați câștigat deja înainte de decizia de a vă exclude de la primirea promoțiilor și ofertelor selectate.
6.4 Ne rezervăm dreptul să suspendăm, să întrerupem, să modificăm, să eliminăm sau să facem adăugiri la Site-ul web și/sau la orice Jocuri în PlayGG, la discreția noastră, cu efect imediat și fără obligația de a vă transmite o notificare în acest sens.
7. DEPUNERI
7.1 Puteți face depuneri prin intermediul metodelor de plată furnizate în pagina de casierie Puteți găsi mai multe detalii în legătură cu opțiunile de plată, inclusiv cerințele minime de depunere, în pagina Casieriei de pe Site.
7.2 Dacă doriți să participați la Jocurile noastre prin intermediul Site-ului, trebuie să depuneți bani în Contul dumneavoastră.
7.3 Depozitul minim poate varia în funcție de opțiunea de plată pe care o utilizați – mai multe informații în acest sens sunt disponibile pe Site.
7.4 Ne rezervăm dreptul de a schimba metoda de plată acceptată la discreția noastră și/sau de a accepta anumite metode de plată numai sub rezerva îndeplinirii anumitor condiții. Nu garantăm că toate metodele de plată sunt disponibile în orice moment. Pentru a verifica ce metode de plată și retragere sunt disponibile în prezent, vă rugăm să vizitați pagina Casieriei de pe Site sau din clientul de joc.
7.5 Nu acceptăm fonduri în numerar.
7.6 În ceea ce privește depunerile și retragerile de fonduri în contul dvs., veți utiliza numai carduri și metode de plată care sunt valabile și care vă aparțin în mod legal sau sunt înregistrate pe numele dvs.
8. RETRAGERI
8.1 Pot exista limite minime și maxime ale sumei pe care o puteți Retrage din Contul dumneavoastră, în funcție de metoda de plată utilizată sau de limitele aplicate Contului dumneavoastră. De exemplu, retragerile prin card de debit trebuie să fie de cel puțin 10 USD (cu excepția retragerilor finale pentru închiderea unui Cont). Retragerile se pot efectua doar pe cardul pe care l-ați înregistrat în Contul dumneavoastră și de pe care ați făcut depunerile. Băncile pot aplica taxe de servicii pentru retrageri, acestea urmând a fi deduse din Contul dumneavoastră la data retragerii. Nu vom fi de acord să anulăm o cerere de retragere după ce ați transmis-o.
8.2 Toate retragerile trec printr-un proces de audit intern pentru a ne asigura că sunt îndeplinite cerințele privind prevenirea fraudei, combaterea spălării banilor, combaterea finanțării terorismului și alte obligații legale și de reglementare. Prin urmare, procesarea auditurilor interne de retragere durează, în general, până la 24 de ore, iar în unele cazuri, din cauza creșterii volumelor, poate dura până la 48-72 de ore. După ce fondurile au fost procesate, poate dura până la 2-5 zile lucrătoare pentru ca acestea să ajungă în contul dvs. bancar.
8.3 Vom indica în mod clar cursul de schimb valutar aplicat pentru suma retrasă la momentul cererii de retragere. După ce faceți o cerere de retragere, nu vom fi răspunzători și nu vă vom despăgubi pentru fluctuațiile cursului de schimb valutar de la momentul cererii până la momentul finalizării tranzacției.
8.4 Pe lângă cerințele legale aplicabile Companiei cu privire la declarațiile către autoritatea fiscală competentă, și dumneavoastră sunteți răspunzător,în cazul în care legea o cere, de raportarea câștigurilor și pierderilor dumneavoastră la autoritatea fiscală locală sau la alte autorități.
9. PROMOȚII ȘI PUBLICITATE
Promoții
9.1 Putem, periodic, să oferim bonusuri și/sau promoții guvernate de termeni și condiții separate. Toate bonusurile creditate în contul dumneavoastră trebuie utilizate în conformitate cu termenii și condițiile respective.
9.2 În caz de conflict între aceste Condiții și termenii și condițiile bonusului sau promoției, termenii și condițiile specifice bonusului sau promoției prevalează.
9.3 În cazul în care considerăm că abuzați sau încercați să abuzați de un bonus sau de o promoție sau ați putea beneficia personal prin abuzul de un bonus sau de o promoție, putem să vă respingem, reținem sau retragem orice bonusuri sau promoții, la discreția noastră. De asemenea, putem rezilia accesul dumneavoastră la Site-ul nostru web și/sau la contul dumneavoastră. În aceste cazuri, nu vom avea obligația de a vă rambursa soldul indicat în contul dumneavoastră, măsura rămânând la latitudinea organizatorului.
9.4 Dacă participați la una dintre promoțiile noastre, vă vom solicita să participați la materialele și activitățile noastre de publicitate, marketing, publicitate și materiale publicitare (denumite „Activități de marketing”). Nu aveți nicio obligație în acest sens. Dacă sunteți de acord, vă vom cere, (a) să purtați îmbrăcăminte sau plasturi cu marca PlayGG pe care vi le vom furniza; și (b) să semnați un formular de eliberare care să ne permită să folosim informațiile dvs. în ceea ce privește Activitățile de Marketing pentru promoție.
9.5 În orice eveniment de marketing al unei terțe părți sponsorizat de PlayGG, în care ați fost de acord să participați în numele PlayGG, sunteți de acord să nu purtați sau să expuneți mărci sau reclame ale unei terțe părți pentru orice companie care ar putea fi considerată un concurent PlayGG
Publicitate
9.6 Când vă înregistrați la un turneu la PlayGG, vă vom întreba dacă sunteți de acord să ne permiteți să utilizăm datele dumneavoastră de joc în cadrul unui flux live online, în difuzări online și în orice alte forme de publicitate viitoare pe care PlayGG le poate utiliza după finalizarea turneului. Dacă sunteți de acord, vom face publică participarea dvs. la turneele PlayGG în diferite platforme media online și social media, cu publicarea rezultatelor și vom include poreclele PlayGG ale jucătorilor, pozițiile de sosire, mâinile jucate și plățile în cadrul evenimentelor.
9.7 Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile unui turneu înainte de a vă înscrie, deoarece anumite turnee pot fi transmise în direct prin streaming online și pot fi difuzate ulterior sub formă de videoclipuri prin intermediul mediilor online și sociale. În special, unele mărci de turnee, cum ar fi WSOP, vor cere ca numele tău real să fie publicat dacă ești premiat la oricare dintre evenimentele marca WSOP. PlayGG va fi unicul proprietar al oricăror astfel de videoclipuri și își rezervă dreptul de a partaja și distribui aceste videoclipuri în scopuri de marketing și promovare, sub rezerva obținerii consimțământului dvs. pentru a face acest lucru. Înainte de a participa la turneu, ți se va cere consimțământul pentru a fi înregistrat și pentru ca participarea ta să fie difuzată prin streaming online sau video pe internet și pe rețelele de socializare. Nu vom înregistra sau difuza niciodată activitățile dumneavoastră fără consimțământul dumneavoastră direct.
9.8 Orice mese finale ale turneelor, selectate de PlayGG, pot fi difuzate în mediul online, de exemplu pe platforma Twitch, cu cărțile proprii afișate cu o întârziere de 1 (una) oră față de ora efectivă de joc dacă ați agreat în mod expres să participați la difuzarea respectivă.
9.9 Pentru anumite turnee specifice, în cazul în care ați fost de acord să participați la astfel de activități, este posibil să vă cerem să vă folosiți numele real și îl vom publica în locul unei porecle dacă veți câștiga vreun premiu în cadrul acestor turnee. Ne vom asigura că vă vom anunța înainte de a vă înscrie în turneu, iar aceste informații vor face parte din termenii și condițiile turneului, pe care trebuie să le acceptați pentru a vă înscrie.
10. SUSPENDAREA, RESTRICȚIONAREA SAU REZILIEREA CONTULUI DUMNEAVOASTRĂ
10.1 Fără a restricționa capacitatea noastră de a ne baza pe alte căi de atac care ne pot fi disponibile, avem dreptul de a vă îngheța temporar contul (împiedicând utilizarea serviciilor noastre de turneu și furnizarea de beneficii promoționale) sau de a vă închide definitiv contul în orice moment și din orice motiv, dar inclusiv în cazul în care:
1. suspectăm că sunteți implicat în activități ilegale sau frauduloase în timp ce folosiți PlayGG, așa cum este descris în Clauza 11);
2. bănuim că încălcați oricare dintre aceste Condiții, Regulile Casei sau că desfășurați oricare dintre activitățile interzise în conformitate cu termenii Politicii noastre de Securitate și Mediu de Joc; sau
3. suspectăm că există un risc de vătămare legată de jocurile de noroc; sau
4. se constată că ați încălcat, cu bună știință sau fără să știți, prezentele Condiții; sau
5. suspectăm că există un risc de prejudiciere a afacerii, de exemplu suspiciune de spălare de bani;
6. un Utilizator furnizează informații incorecte sau neadevărate către PlayGG în cadrul procesului de înregistrare sau oricând în cadrul procesului de aplicare a măsurilor de cunoaștere a clientele; sau
7. Utilizatorul permite (cu intenție sau din culpă) ca o terță persoană să utilizeze Contul PlayGG; sau
8. suntem obligați să facem acest lucru prin lege.
10.2 În cazul în care vă închidem contul în conformitate cu prevederile Clauzei 10.1, veți pierde orice drept la orice promoție sau schemă de bonusuri la care ați putea participa în momentul în care vă închidem contul.
10.3 Prin simpla neexecutare sau încălcare a obligațiilor mentionate mai sus, Utilizatorul se află de drept în întârziere.
WindGG își rezervă dreptul, de a lua măsurile pe care le consideră necesare, inclusiv de a rezilia prezentul acord sau orice alt acord conex încheiat cu Utilizatorul, de a bloca imediat accesul Utilizatorului la Contul PlayGG și orice alte Servicii oferite de WindGG, de a închide Contul PlayGG, de a reține cu titlu de clauză penalizatoare sumele de bani din Contul PlayGG și de a lua orice alte măsuri împotriva Utilizatorului respectiv, în conformitate cu legislația aplicabilă.
Rezilierea Acordului va avea loc de drept la data notificării Utilizatorului, fără alte formalități.
10.4 În caz de reziliere sau suspendare a contului dvs. de către noi, vi se va permite în continuare:
1. să vă retrageți fondurile în conformitate cu prezentele Condiții; și
2. să primiți toate câștigurile necontestate (și valoarea oricăror pariuri gratuite, mize sau bonusuri necontestate) sau câștigurile care provin din activități interzise în conformitate cu și care încalcă Politica de Securitate și Mediu de Joc și care vă sunt datorate din jocul dumneavoastră înainte de decizia de suspendare sau închidere a contului dumneavoastră.
11. UTILIZĂRI INTERZISE ALE SITE-ULUI ȘI A SERVICIILOR
11.1 Trișare sau Comportament Ilegal
1. Jocurile și serviciile noastre pot fi utilizate numai în scopuri legale și într-un mod legal. Sunteți de acord să respectați toate legile și reglementările aplicabile cu privire la Joc și la orice pariuri sau mize pe care le plasați în sau prin intermediul Jocurilor. Toate pariurile sau mizele trebuie să fie plasate prin intermediul interfeței de utilizator furnizate pe PlayGG.
2. Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră, de a interzice participarea oricărui jucător la oricare dintre Jocurile de pe PlayGG, sau la toate aceste Jocuri. În cazuri justificate, putem îngheța jetoanele, putem anula pariurile, putem suspenda sau rezilia contul oricărui jucător suspectat că trișează în orice formă (inclusiv, fără însă a se limita la coluziune sau exploatarea defectelor software-ului sau ale Site-ului). În plus, ne rezervăm dreptul de a restricționa locurile la masă și/sau de a interzice înscrierea jucătorilor la un anumit Joc, inclusiv prin restricționarea a doi sau mai mulți jucători de la a juca împreună același Joc.
11.2 Sustragere
Am dezvoltat și utilizăm o tehnologie proprie sofisticată care are ca scop să caute și să identifice utilizatorii care utilizează fraudulos sau ilegal Serviciile sau Software-ul nostru pentru Poker. Nu veți sparge, nu veți accesa și nu veți încerca să spargeți sau să accesați sau să vă sustrageți în orice altă manieră de la măsurile noastre de securitate. În cazul în care considerăm, la discreția noastră, că ați încălcat această clauză, putem restricționa imediat accesul dumneavoastră la servicii și/sau putem bloca accesul la contul dumneavoastră.
12. ERORI DE JOC
12.1 Dacă aveți jetoane la o masă în timpul unei erori de server, Jocul va fi anulat și toate jetoanele dumneavoastră de pe masă și din joc vor fi returnate în contul dumneavoastră. Vă vom informa cu promptitudine în cazul în care va trebui să luăm astfel de măsuri. Noi, afiliații, agenții și licențiatorii noștri nu vom fi răspunzători pentru pierderile rezultate din întârzieri sau întreruperi ale jocurilor din cauza unor erori, avarii, defecțiuni, deconectări sau întreruperi ale echipamentelor electronice sau mecanice, ale telefonului, conexiunii la internet sau altor facilități de comunicații, sau din cauza respingerii serviciului (DDOS), atacuri sau alte interferențe externe rău-intenționate cu Site-ul, precum și din orice alte cauze asupra cărora noi sau orice terț prestator de servicii nu are control direct.
12.2 În cazul unor defecțiuni ale jocului, sisteme, defecțiuni tehnologice sau de comunicații sau erori asupra cărora nu avem niciun control în ceea ce privește generarea oricărui rezultat, decontarea pariurilor sau orice alt element al Jocului sau al Site-ului, nu vom fi răspunzători față de dvs. din cauza unor astfel de erori și ne rezervăm dreptul de a anula toate pariurile sau mizele și jocurile legate de Joc în cauză și de a vă returna miza sau pariul în contul dvs.
12.3 Dacă sunteți deconectat în mijlocul jocurilor de cazinou (de exemplu, Blackjack, Baccarat, Ruletă, CasinoPoker, RussianPoker, Sicbo, DragonTiger, Wheel of Fortune), conectați-vă din nou la contul dvs. și veți putea relua Jocul întrerupt în punctul în care ați fost deconectat. Pariul în curs va fi păstrat timp de 24 de ore, iar acesta va fi anulat și returnat în soldul dumneavoastră dacă Jocul nu este finalizat în termen de 24 de ore de la deconectare.
12.4 La închiderea unui cont de joc, din orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc va rambursa jucătorului soldul contului de joc, în termen de 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu există taxe pentru închiderea contului de joc.
12.5 În cazul în care sumele datorate jucătorului nu pot fi virate în contul său bancar, acesta nemaifiind valabil, organizatorul de jocuri de noroc îl anunță pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor datorate de la cont.
12.6 Dacă jucătorul nu prezintă opțiunea de a returna sumele datorate în termenul prevăzut la alin. (12.5) sau nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valabil, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont la bugetul de stat al România, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care au fost reținute fondurile.
12.7 În cazul în care nicio tranzacție nu a fost înregistrată în contul de joc al unui jucător pentru o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plăți al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (12.5). În cazul în care contul de plăți al jucătorului nu mai este valabil, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont la bugetul de stat al României, după ce a informat în prealabil jucătorul și ONJN, conform alin. (12.6), cel târziu până la data de 25 a lunii. următoare lunii în care fondurile au fost reţinute.
13. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Aceste Condiții conferă doar dreptul de a utiliza PlayGG, Site-ul și Jocurile pe durata perioadei de valabilitate a acestor Condiții și a licențelor aplicabile (dacă este cazul) și nu conferă drepturi de proprietate asupra PlayGG, a Site-ului, a Jocurilor sau a oricăror altor elemente protejate cu drepturi de proprietate intelectuală. Toate drepturile, titlul și interesul, inclusiv, fără însă a se limita la drepturi de autor, brevete, secrete de comerț sau alte drepturi de proprietate intelectuală asupra Site-ului și a Jocurilor vor rămâne în proprietatea noastră exclusivă. Orice servicii furnizate dumneavoastră în baza acestor Condiții, precum și orice alte date sau materiale realizate în executarea acestor servicii în baza prezentului, precum și orice drepturi, titlul și interesul supra celor de mai sus ne aparțin.
14. DESPĂGUBIRE
14.1 Sunteți de acord că generatorul de numere aleatoare va determina evenimentele generate aleatoriu necesare în legătură cu Serviciile și că atunci când rezultatul indicat în Software (așa cum este instalat pe hardware-ul dvs.) intră în conflict cu rezultatul indicat pe serverul nostru, rezultatul indicat pe site-ul nostru. serverul prevalează în toate circumstanțele. Înțelegeți și sunteți de acord că (fără a aduce atingere altor drepturi și căi de atac disponibile pentru dvs.) înregistrările Companiei reprezintă autoritatea supremă cu privire la termenii de utilizare a Serviciilor de către dvs. și nu aveți dreptul de a contesta deciziile Companiei în acest sens.
14.2 Nicio reclamație sau dispută nu va fi luată în considerare după o perioadă mai mare de 7 zile lucrătoare de la data tranzacției inițiale. Vă angajați prin prezenta să transmiteți plângerile sau litigiile către departamentul de servicii pentru clienți la [email protected] sau folosind e-mailul de asistență relevant către o marcă generică și să furnizați Companiei toate informațiile relevante sau dovezile solicitate de Companie pentru analiza plângere sau dispută depusă de dvs.
14.3 Echipa de asistență a Companiei vă va analiza reclamația și vă va trimite decizia în termen de 14 zile lucrătoare de la data depunerii reclamației sau a litigiului.
14.4 Dacă nu sunteți de acord cu decizia Companiei, trebuie să contactați Managerul nostru de Asistență pentru a contesta decizia Companiei și trebuie să furnizați prompt Companiei toate dovezile relevante cu privire la contestația dumneavoastră.
14.5 Managerul de Asistență va reanaliza reclamația sau disputa și vă va trimite decizia finală și obligatorie a Companiei în termen de 14 zile lucrătoare.
14.6 Orice jucător are posibilitatea de a înregistra o plângere la organizatorul de jocuri de noroc la distanță, specificând identificarea jucătorului și elementele pe care acesta le revendică.
14.7 Organizatorul de jocuri de noroc la distanță va soluționa reclamația într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 14 zile de la data înregistrării.
14.8 În cazul în care organizatorul de jocuri de noroc la distanță nu rezolvă în termenul prevăzut sau respinge reclamația jucătorului, acesta din urmă are posibilitatea de a se adresa ONJN.
14.9 Organizatorul de jocuri de noroc la distanță va păstra reclamațiile și documentele aferente pe o perioadă de cel puțin 2 ani de la data înregistrării fiecărei reclamații și le va înainta atât ONJN, cât și altor organe competente, la cererea acestora, cu respectarea legislației privind prelucrarea datelor.
15. LIMITAREA RĂSPUNDERII
15.1 Nu garantăm că operațiunile noastre se vor desfășura fără întreruperi și fără erori. Furnizăm serviciile noastre „ca atare” și „în limita disponibilității”, fără niciun fel de garanție, expresă sau implicită, inclusiv, fără însă a se limita la garanțiile implicite de vandabilitate sau adecvare la un anumit scop. În măsura maxim permisă de lege, excludem orice Condiții, garanții, declarații sau alte condiții exprese sau implicite care se pot aplica Site-ului și Jocurilor.
15.2 Răspunderea noastră maximă față de dumneavoastră pentru orice chestiuni născute din sau în legătură cu utilizarea Site-ului web de către dumneavoastră vor fi limitate la suma totală aflată în mod legitim în contul dumneavoastră rămânând la latitudinea organizatorului returnarea sumei pariate.
15.3 Nu vom fi răspunzători pentru nicio pagubă sau pierdere suferită sau suferită de dumneavoastră ca urmare a:
1. defecțiunilor cauzate de echipamentul pe care îl utilizați pentru a accesa Site-urile noastre sau defecțiunilor oricărei rețele (inclusiv defecțiuni ale furnizorului dvs. de servicii de internet);
2. deteriorarea echipamentului dumneavoastră (de exemplu, desktop, laptop, telefon mobil, smartphone, tabletă, consolă de jocuri sau alt dispozitiv cu acces la internet) sau pentru orice pierdere sau corupere de date care rezultă din utilizarea site-urilor noastre web sau a aplicațiilor noastre pentru telefoane mobile și tablete (și nu putem garanta și nu garantăm că fișierele pe care le descărcați sunt lipsite de viruși, contaminare sau caracteristici distructive), CU EXCEPȚIA că, în cazul în care orice conținut digital defectuos pe care vi l-am furnizat deteriorează un dispozitiv sau un conținut digital care vă aparține, iar acest lucru este cauzat de faptul că noi nu am acordat atenția și îndemânarea rezonabile, vom repara daunele sau vă vom plăti o compensație; sau
3. pentru pierderi sau daune cauzate de un virus, un atac distribuit de tip refuz-serviciu sau alte materiale dăunătoare tehnologic care pot infecta computerul sau echipamentul dumneavoastră mobil, programele de calculatoare, datele sau alte materiale protejate ca urmare a utilizării de către dumneavoastră a Site-ului sau a Jocurilor sau ca urmare a descărcării oricărui conținut de pe acestea sau de pe orice site-uri către care sunt incluse linkuri pe acestea.
15.4 Nu vom fi răspunzători pentru nicio pierdere care nu ar fi putut fi anticipată în mod rezonabil de către dvs. și de către noi în momentul în care v-ați înregistrat pentru a deschide un cont la noi sau în momentul în care participați la oricare dintre Jocurile noastre, cum ar fi orice pierdere de venituri, afaceri sau profituri sau orice informație pierdută sau coruptă.
15.5 Nicio prevedere din aceste Condiții nu va exclude răspunderea noastră cu privire la fraudă sau deces ori vătămare corporală din neglijența noastră.
16. CONȚINUTUL TERȚILOR
Luați cunoștință expres și agreați că nu vom fi răspunzători față de dumneavoastră pentru conținutul sau pentru utilizarea de către dumneavoastră a oricăror informații sau servicii oferite de terți sau afiliați în materiale publicitare, de marketing sau prin postarea de conținut pe Site-ul web (fie direct, fie prin intermediul unor linkuri către sau de la alte site-uri sau resurse) și nu se poate considera că avizăm conținutul acestor reclame sau informații, iar compania nu acordă nicio garanție cu privire la acest conținut.
17. CONTURI INACTIVE
17.1 În sensul prezentelor Condiții, un „Cont inactiv” înseamnă orice cont de client care, pentru o perioadă continuă de 12 (douăsprezece) luni sau mai mult, nu a avut (a) fonduri depuse în el; sau (b) nu a avut fonduri retrase din el; sau (c) nu a avut un pariu plasat din el; sau (d) nu a avut un pariu decontat din el.
17.2 În cazul în care contul dvs. a fost considerat inactiv, vom încerca să vă rambursăm orice sold al depozitului folosind ultima metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a depune bani în contul dvs.
17.3 În cazul în care contul dvs. nu a fost accesat și/sau nu a fost utilizat pentru o perioadă continuă de 365 de zile sau mai mult, iar noi nu putem să vă rambursăm niciun sold al depozitului, sumele de bani vor fi plătite către Bugetul de Stat iar contul suspendat.
18. JOCURI MAI SIGURE
18.1 Ne-am asumat angajamentul de a susține jocul responsabil ca politică de asistență pentru clienți și ca politică de responsabilitate socială. Considerăm că este responsabilitatea noastră față de dumneavoastră, clienții noștri, să ne asigurăm că vă bucurați de experiența dumneavoastră de pariere pe site-ul nostru, dar rămânem pe deplin conștienți de pericolele sociale și financiare asociate cu dependența de jocuri de noroc.
18.2 Limită de depunere
1. După înregistrarea contului aveți posibilitatea să vă stabiliți propriile limite de depunere zilnică, săptămânală și lunară înainte de a face orice depunere.
18.3 Pauză
1. Vă oferim posibilitatea de a selecta o perioadă de Timeout, dacă doriți să luați o scurtă pauză de pe site-ul nostru pentru a vă gestiona jocurile de noroc. Puteți alege să intrați într-o perioadă de time-out din tabloul de bord al Casieriei și puteți selecta următoarele perioade de time-out;
1. 24 ore;
2. O săptămână;
3. O lună sau
4. Orice perioadă pe care o poate solicita un jucător până la un maxim de șase săptămâni.
2. În timpul timeout-ului, nu veți putea să vă conectați sau să primiți informații de marketing de la PlayGG.
18.4 Auto-excludere
1. Ne dorim ca toată lumea să joace Jocurile noastre cu plăcere. Cu toate acestea, înțelegem că unii clienți pot dori să restricționeze jocul sau chiar să renunțe la joc. Prin urmare, oferim o facilitate de auto-excludere care permite clienților să își închidă conturile pe o perioadă minimă de șase luni, până la cel puțin 5 ani sau definitiv. Puteți selecta o perioadă de auto-excludere prin intermediul secțiunii Joc Responsabil din clientul de joc sau de pe Site-ul (trebuie să fiți autentificat), iar auto-excluderea va fi aplicată imediat. Opțional, puteți contacta echipa noastră de Servicii Clienți direct prin e-mail, la [email protected] În cazul în care o cerere de auto-excludere este trimisă prin e-mail, este posibil să dureze până la 24 de ore pentru a intra în vigoare.
2. Atunci când alegeți să vă auto-excludeți, nu mai sunteți eligibil pentru bonusurile sau promoțiile oferite în timpul perioadei de auto-excludere.
3. Imediat după ce ați ales să vă autoexcludeți, veți fi, de asemenea, exclus din orice material de marketing pe care îl putem trimite. Nu se vor mai trimite alte materiale de marketing decât după încetarea perioadei de auto-excludere și dacă ați solicitat revenirea pe Site. Vă rugăm să rețineți că în cazul campaniilor de marketing deja programate există posibilitatea ca unele mesaje să fie transmise către dumneavoastră până la 48h după auto-excludere sau limitare. Cu toate acestea, nu veți putea accesa contul de joc sau primi nicio ofertă.
4. Odată ce alegeți să vă autoexcludeți, contul dvs. va fi închis pe durata perioadei selectate și nu veți mai putea să vă conectați la contul dvs. și/sau să accesați Jocurile. Vom returna soldul rămas în contul dumneavoastră în conformitate cu Politica privind Retragerile.
5. În cazul în care v-ați înregistrat în schema națională de auto-excludere a GAMSTOP, nu veți putea deschide un nou cont la PlayGG. În cazul în care aveți un cont existent la noi, acel cont va fi închis, iar soldul rămas va fi retras prin metoda dvs. de depunere.
19. RECLAMAȚII ALE CLIENȚILOR
19.1 În cazul în care există o reclamație sau o dispută legată de un pariu (sau pariuri) pe PlayGG, ar trebui să ridicați inițial o astfel de reclamație sau dispută cu departamentul de servicii pentru clienți la [email protected] și vom urma Procedura noastră de Reclamație a Clienților.
19.2 În cazul în care nu reușim să soluționăm litigiul, puteți supune litigiul unei proceduri alternative de soluționare a litigiilor cu Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.
19.3 Faceți clic aici pentru a vedea Procedura noastră de Reclamație a Clienților.
20. DIVERSE
20.1 În cazul în care orice dispoziție a prezentelor Condiții este considerată inaplicabilă sau invalidă de către orice autoritate competentă, dispoziția respectivă va fi modificată pentru a permite aplicarea ei în conformitate cu intenția textului original, în măsura în care legislația aplicabilă o permite. Valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte dispoziții ale prezentelor Condiții nu sunt afectate.
20.2 Orice dispoziție a prezentului Contract care este nevalabilă, ilegală sau inaplicabilă în orice jurisdicție va fi ineficace în jurisdicția respectivă, fără a afecta validitatea, legalitatea sau aplicabilitatea dispoziției respective în alte jurisdicții sau fără a invalida celelalte dispoziții ale prezentelor Condiții
20.3 Niciun omisiune sau întârziere din partea unei părți de a-și exercita oricare dintre drepturile sale în temeiul prezentelor Condiții nu va funcționa ca o renunțare la acestea și niciun exercițiu unic sau parțial al unui astfel de drept nu va împiedica exercitarea ulterioară a acelui drept sau a oricărui alt drept.
20.4 Prezentele Condiții și termenii încorporați în mod expres în acestea constituie întregul și singurul acord între părți în ceea ce privește obiectul acestora și fiecare parte confirmă că nu a fost determinată să accepte aceste Condiții pe baza, și nici nu i s-a oferit, vreo garanție (inclusiv, în special, vreo garanție de vandabilitate), adecvare la scop sau funcționalitate neîntreruptă), reprezentare, declarație, asigurare, angajament, convenție, acord, angajament, despăgubire sau angajament de orice natură, altele decât cele prevăzute în mod expres în aceste condiții și, în măsura în care a fost acordată, renunță necondiționat și irevocabil la orice pretenții, drepturi sau căi de atac pe care le-ar fi putut avea în legătură cu acestea.
21. LEGEA APLICABILĂ
Condițiile vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația din România. Instanțele din România vor avea jurisdicție neexclusivă asupra oricăror litigii care decurg din aceste Condiții.