RO_TableGame_Baccarat_Traditional

Baccarat - Traditional

Game Rules

GENERAL GAME RULES

  • Baccarat este jucat cu opt pachete de 52 de cărți. Pachetul este amestecat din nou odată cu fiecare rundă nouă.
  • Baccarat este un joc de o singură persoană.
  • Carțile numerotate de la 2 la 9 valorează cât este reprezentat pe ele. Popii, Damele, Juveții și Decarii valorează 0. Așii valorează 1.
  • Fiecare pariu are o limită minimă și maximă.

 

HOW TO PLAY

  • Efectuați Click pe câmpurile destinate parierii (Jucător, Bancă, Egalitate, Perechea P, Perechea B, Oricare Pereche și Pereche Perfectă) pentru a plasa un Pariu pe câmpurile de pariere dorite.
  • Efectuați Click pe butonul [ÎMPARTE] pentru a putea primi cărți. Acest buton este activat după ce utilizatorul a plasat un pariu pe câmpurile de pariere.
  • Efectuați Click pe butonul [PAS] pentru a putea porni împărțirea cărților fără nici un pariu pe câmpurile de pariere. Utilizatorul poate să acționeze butonul PAS doar dacă nu exista un pariu pe nici unul din câmpurile de pariere. Nu va exista nici un câștig indiferent de rezultat în timpul selecției de PAS.
  • Puteți verifica cărțile primite dacă funcția Verifică este pornită. Butonul de pornire/oprire a funcției Verifică este localizat în partea de sus a jocului.

 

DEALING

  • Jucatorului și Bancii le sunt împărțite câte două cărți.
  • Totalul mâinii este calculat din valoarea celor două cărți primite. Doar cifra unităților este calculată, pe când cifra zecimalelor este aruncată.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului și al Băncii este 8 sau 9, acesta va fi tratat ca [natural]. Mâna [naturală] va trebui să stea în mod automat și nu va primi cărți adiționale. Mâna cu totalul cel mai mare va câștiga, iar runda va fi terminată.
  • Dacă Jucătorul și Banca nu deține o mână [naturală], iar totalul mâinii Jucătorului este de 5 sau mai puțin, Jucătorul va primi o a treia carte. Jucătorul va sta dacă mâna jucătorului va avea un total de 6 sau 7.
  • Banca primește o a treia carte dacă Jucătorul nu primește o a treia carte și totalul mâinii Bancii este 5 sau mai jos. Banca stă dacă totalul mâinii acesteia este de 6 sau 7.
  • Dacă jucătorul primește o a treia carte adițională, se vor aplica următoarele reguli.
  • Banca primește o a treia carte dacă mâna Băncii are un total de 2 sau mai puțin.
  • Dacă totalul mâinii Băncii este de 3, Banca va mai primi o a treia carte atunci când a treia carte primită de Jucător nu este un 8.
  • Dacă totalul mâinii Băncii este de 4, Banca va mai primi o a treia carte atunci când a treia carte primită de jucător nu este 0, 1, 8 sau 9.
  • Dacă totalul mâinii Bancii este de 5 și a treia carte a Jucătorului este de 4, 5, 6 sau 7, Banca va mai primi o a treia carte.
  • Dacă totalul mâinii Bancii este de 6 și a treia carte a Jucătorului este de 6 sau 7, Banca va mai primi o a treia carte.
  • Banca va sta atunci când va avea un total de 7 sau mai sus.

PAYOUT

  • Toate câștigurile sunt plătite conform cotelor specificate în fiecare dintre câmpurile de pariere. Orice sumă inițială pariată va fi returnată atunci când un pariu va fi câștigat.
  • Orice sumă pariată va fi inlăturată atunci când pariul va fi pierdut.
  • Orice sumă pariată pe câmpurile Jucător sau Bancă vor fi returnate atunci când rezultatul va fi de Egalitate, cu excepția pariurilor plasate de către Jucător pe câmpul Egalitate.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului este mai mare decât al Băncii, orice pariu plasat pe câmpul Jucător este plătit 1 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Băncii este mai mare decât totalul mâinii Jucătorului și totalul mâinii Băncii nu este 6, orice pariu pe câmpul Bancă este plătit 1 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Băncii este mai mare decât totalul mâinii Jucătorului, orice pariu plasat pe câmpul Bancă este plătit 0.95 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Băncii este mai mare decât al Jucătorului și totalul mâinii Băncii este de 6, orice pariu plasat pe câmpul Bancă este plătit 0.5 la 1.
  • Dacă totalul mâinii Jucătorului este egal cu cel al Băncii, orice pariu plasat pe câmpul Egalitate este plătit 8 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale jucătorului sunt de aceeași valoare, orice pariu plasat pe câmpul Perechea P este plătit 11 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Băncii sunt de aceeași valoare, orice pariu plasat pe câmpul Perechea B este plătit 11 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului sau Băncii sunt de aceeași valoare, orice pariu plasat pe câmpul Oricare Pereche este plătit 5 la 1.
  • Dacă cele două cărți inițiale ale Jucătorului sau Băncii sunt de aceeași valoare, și culoare, orice pariu plasat pe Pereche Perfectă este plătit 25 la 1.

 

FREE HANDS

  • Atunci când jocul a început, utilizatorul poate alege sa sară peste runde în mod gratuit pentru a putea să își conceapă tiparele hărții fără să parieze.
  • Utilizatorul poate vedea progresul Mâinii Gratuite și să sară peste sau să oprească progresul.

 

ROADMAP

BEAD ROAD

  • Tabela de scor Bead Road este afișată în colțul stânga-jos.
  • Câștigul Jucătorului, Câștigul Băncii și Egalitațile (inclusiv Super 6 în modul Super 6) care au loc în timpul jocului sunt înregistrate în ordine.
  • Mâinile sunt înregistrate începând cu partea din colț stânga sus și continuă în jos gradual.
  • Când partea de jos a coloanei este atinsă, înregistrarea pornește din nou din partea de sus a următoarei coloane din partea dreaptă.
  • Mărgeaua Albastră cu litera P va fi înregistrată pe Drumul Mărgelelor dacă Jucătorul Câștigă.
  • Mărgeaua Roșie cu litera B va fi inregistrată pe Drumul Mărgelelor dacă Banca va câștiga.
  • Mărgeaua Verde cu litera T va fi înregistrată pe Drumul Mărgelelor dacă rezultatul va fi Egalitate.
  • Dacă mâna Jucătorului este o pereche, un punct albastru va fi plasat în partea dreaptă jos a mărgelei.
  • Dacă mâna Băncii este o pereche, un punct roșu va fi plasat în partea stângă sus a mărgelei.
  • Dacă atât mâna Jucătorului, cât și a Băncii, este o pereche, ambele puncte roșii și albastre vor fi plasate.

 

BIG ROAD

  • Drumul Mare este plasat în partea de sus a Hărții.
  • Drumul Mare este o hartă care este concentrată mai mult pe câștigurile Jucătorului și ale Băncii.
  • Cercul Albastru va fi înregistrat pe Drumul Mare dacă Jucătorul Câștigă.
  • Cercul Roșu va fi înregistrat pe Drumul Mare dacă Banca câștigă.
  • O dungă Verde va fi inscripționată pe cercul albastru sau roșu dacă rezultatul este de Egalitate.
  • Daca oricare dintre Jucător sau Bancă va câștiga, inregistrarea rezultatelor începe din partea de colț stânga sus a Drumului Mare.
  • Dacă una dintre părți are căștiguri multiple la rând, un cerc va fi înregistrat sub ultimul cerc din aceeași coloană. Când câștigătorul trece peste, înregistrarea va continua în partea de sus dreapta a coloanei.
  • Drumul Mare este format dintr-o coloană cu șase blocuri. Dacă una din părți câștigă consecutiv după ce a atins partea de jos a Drumului Mare, înregistrarea rezultatelor va continua în partea dreaptă a ultimului cerc.

 

BIG EYE ROAD

  • Drumul Big Eye este afișată în colțul stânga-jos.
  • Drumul Big Eye este o hartă reconstruită prin comparația recordului Drumului Mare și coloanele frontale.
  • Cel puțin trei coloane trebuie să fie înregistrate pe Drumul Mare pentru a putea începe înregistrarea Drumului Big Eye.
  • Prima înregistrare începe în partea de stânga sus a Drumului Big Eye.
  • Dacă cercul adăugat Drumului Mare este înregistrat în aceeași coloană ca și cercul precedent, blocul din partea stângă a noului cerc este comparat cu blocul de deasupra lui. Dacă ambele blocuri sunt înregistrate cu cercuri sau sunt goale, un cerc roșu este înregistrat pe Drumul Big Eye. Daca nu, un cerc albastru este înregistrat pe Drumul Big Eye.
  • Dacă cercul adăugat Drumului Mare este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, adâncimile celor două coloane din partea imediat stângă a noului cerc sunt comparate. Dacă cele două coloane corespondente au aceeași adâncime, un cerc roșu este înregistrat pe Drumul Big Eye. Dacă nu, un cerc albastru este înregistrat pe Drumul Big Eye.
  • Cercurile Roșii și Albastre folosite în Drumul Big Eye nu reprezintă Jucătorul sau Banca.

SMALL ROAD

  • Drumul Mic este afișat în partea dreaptă Drumul Big Eye.
  • Regula reconstrucției Drumului Mic este similara cu cea a Drumului Big Eye dar compară recordul Drumului Mare și la două coloane depărtare de cea mai nouă coloană.
  • Primul record începe în partea de stânga sus a Drumului Mic.
  • Dacă cercul adăugat Drumului Mare este înregistrat în aceeași coloană ca și cercul precedent, blocul din cea de-a doua coloană aflat la stânga noului cerc, este comparat blocului de deasupra sa. Dacă ambele blocuri sunt fie înregistrate cu cercuri sau sunt goale, cercul roșu este înregistrat pe Drumul Mic. Dacă nu, drumul albastru este înregistrat pe Drumul Mic.
  • Dacă cercul adăugat Drumului Mare este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul anterior, adâncimea celei de-a doua coloane aflate în partea stângă a noului cerc și coloanei aflate imediat la stânga noului cerc este comparată. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, un cerc roșu este înregistrat Drumului Mic. Dacă nu, un punct albastru este înregistrat Drumului Mic.
  • Punctele Roșii și Albastre folosite în Drumul Mic nu reprezintă Jucătorul sau Banca.

 

COCKROACH ROAD

  • Drumul Cockroach este afișat în partea dreaptă Drumul Mic.
  • Regula reconstrucției Drumului Cockroach este similară cu cea a Drumului Big Eye dar compară recordul curent al Drumului Mare și trei coloane distanță față de cea mai nouă coloană.
  • Prima înregistrare începe în partea de stânga sus a Drumului Cockroach.
  • Dacă cercul adăugat Drumului Mare este înregistrat în aceeași coloană ca și cercul precedent, blocul din a treia coloană la stânga celui mai nou cerc va fi comparat cu blocul imediat de deasupra lui. Dacă ambele blocuri sunt înregistrate cu cercuri sau se afla goale, o dungă roșie este înregistrată pe Drumul Cockroach. Dacă nu, o dungă albastră va fi înregistrată pe Drumul Cockroach.
  • Dacă cercul adăugat Drumului Mare este înregistrat într-o coloană diferită față de cercul precedent, adâncimea celei de-a treia coloane aflate la stânga noului cerc și coloanei și coloana aflată imediat la stânga noului cerc este comparată. Dacă cele două coloane au aceeași adâncime, o dungă roșie va fi înregistrată pe Drumul Cockroach. Dacă nu, o dungă albastră este înregistrată pe Drumul Cockroach.
  • Dungile Roșii și Albastre folosite în Drumul Cockroach nu reprezintă Jucătorul sau Banca.

 

PREDICT

  • Prezicerea este afișată în partea dreaptă jos a Hărții.
  • Efectuați click pe butoanele ASK P și ASK B pentru a afișa cum Drumul Mărgelelor, Drumul Mare, Drumul Big Eye, Drumul Mic și Drumul Cockroach vor fi înregistrate în funcție de câștigul Jucătorului sau Băncii în următoarea rundă.
  • Butonul ASK P este reprezentat de un buton tip bară albastru.
  • Butonul ASK B este reprezentat de un buton tip bară roșu.

 

OTHER FEATURES

HAND HISTORY

  • Istoricul mâinilor arată un sumar pentru fiecare rundă.

 

SQUEEZE

  • Utilizatorul poate porni/opri opțiunea de a afișa cărțile plasate cu fața în jos.

 

SETTING

  • Efectuați click pe butonul Setting pentru a deschide setările într-o fereastră pop-up.
  • Utilizatorul poate vedea secțiunile Dovedit Corect, Regulile Jocului și alte funcții.

 

RTP

  • Câștigul Jucătorului: 98.77%
  • Câștigul Băncii: 98.94%
  • Egalitate: 85.65%
  • Perechea Jucătorului: 89.65%
  • Perechea Băncii: 89.63%
  • Oricare Pereche: 86.29%
  • Pereche Perfectă: 86.99%