RO_TableGame_DragonTiger

Dragon Tiger

Game Rules

GENERAL GAME RULES

  • Dragon Tiger se joacă cu 8 pachete standard de 52 de cărți. Cărțile se amestecă la fiecare nouă rundă.
  • Dragon Tiger este un joc de o singură persoană.
  • Carțile sunt numerotate începând de la Ași – Asul are cele mai puține puncte, iar Regele, cele mai multe.
  • Fiecare pariu are o limită minimă și maximă.

 

HOW TO PLAY

  • Plasați un pariu apăsând pe simbolurile Dragon, Tigru, Egal, Egal de culoare sau Carte Mică/Mare.
  • Apăsați pe butonul [ÎMPARTE] pentru a amesteca și împărți cărțile. Butonul devine activ doar după plasarea pariului.
  • Jucătorul poate utiliza funcția de Filare (Squeeze), dacă aceasta este activată. Butonul de On/ Off Squeeze se află în partea superioară a ecranului.
  • Jucătorul poate utiliza funcția de Filare (Squeeze), dacă aceasta este activată. Butonul de On/ Off Squeeze se află în partea superioară a ecranului.

 

DEALING

  • O singură carte este împărțită cu fața în sus pe Dragon și pe Tigru (Tiger).
  • Cartea cu valoare mai mare câștigă runda.
  • Când cărțile sunt egale, jumătate din pariu este returnat.

 

PAYOUT

  • Câștigurile se calculează în funcție de probabilitățile afișate pe ecranul de joc.
  • Pariurile pe Dragon și Tigru sunt plătite 1:1 (banii se împart egal).
  • Pariul pe Egal plătește 11:1, iar pariul pe Egal de culoare vă poate aduce de 50 de ori miza inițială.
  • Pariul pe carte mică este plătit 1:1, dacă Dragonul sau Tigrul primesc o carte sub 7. Dacă, însă, cartea este exact 7, Jucătorul pierde runda.
  • Pariul pe carte mare este plătit 1:1, dacă Dragonul sau Tigrul primesc o carte peste 7. Dacă, însă, cartea este exact 7, Jucătorul pierde runda.
  • Pariul pe Egal de culoare este câștigător când cărțile primite de Dragon și Tigru sunt identice, de aceeași valoare și culoare.
  • Dacă este Egalitate sau Egalitate de culoare, iar jucătorul a pariat pe Dragon sau pe Tigru, va primi înapoi 1/2 din miza plasată.

 

ROADMAP

BEAD ROAD

  • Tabela de scor Bead Road este afișat în partea dreaptă a hărții.
  • Câștigul pe Dragon, câștigul pe Tigru și Egalitatea din jocul în desfășurare sunt afișate în această ordine.
  • Mâinile sunt afișate descendent, începând din colțul stânga-sus.
  • Când se ajunge la finalul unei coloane, afișarea continuă de la începutul următoarei coloane din dreapta.
  • Dacă iese câștigător Dragonul, pe Bead Road va apărea un cerc albastru cu litera D.
  • Dacă iese câștigător Tigrul, pe Bead Road va apărea un cerc roșu cu litera T.
  • Dacă este Egal, pe Bead Road va apărea un cerc verde cu litera T.

 

 

BIG ROAD

  • Tabela de scor Big Road este afișată în ecranul superior al jocului.
  • Harta Big Road pune mai mult accent pe partea câștigătoare, Dragonul sau Tigru.
  • Dacă iese câștigător Dragonul, pe Big Road va apărea un cerc albastru
  • Dacă iese câștigător Tigrul, pe Big Road va apărea un cerc roșu.
  • Dacă este Egal, pe cercul albastru sau roșu va apărea o dungă verde.
  • Dacă este câștigător pariul pe Dragon sau pe Tigru, afișarea în Big Road începe din colțul stânga-sus.
  • Dacă fie Dragonul, fie Tigrul câștigă consecutiv, un cerc (albastru sau roșu) va apărea sub ultimul cerc din aceeași coloană. Când câștigătorul se inversează, afișarea se reia de la începutul următoarei coloane din dreapta.
  • Structura Big Road este de coloană cu 6 rânduri. Dacă, după ce a ajuns la capătul Big Road, Dragonul sau Tigrul câștigă consecutiv, afișarea continuă în celula adiacentă ultimului cerc.

 

BIG EYE ROAD

  • Drumul Big Eye este afișată în colțul stânga-jos.
  • Drumul Big Eye este o mapă derivată, ce nu începe de la prima împărțire a cărților, ci depinde de evoluția Big Road.
  • Afișarea Drumul Big Eye începe după ce au fost afișate cel puține 3 coloane pe Big Road.
  • Afișarea începe în colțul stânga-sus al Drumul Big Eye
  • Dacă ultimul cerc adăugat pe Big Road este afișat în aceeași coloană cu cercul anterior, celula din stânga noului cerc se conectează la celula de deasupra. Dacă ambele celule sunt deja completate cu cercuri sau dacă ambele sunt goale, pe Drumul Big Eye apare un cerc roșu. Dacă nu, va apărea un cerc albastru.
  • Dacă ultimul cerc adăugat pe Big Road este afișat într-o coloană diferită de cercul anterior, se conectează cele două coloane de la stânga noului cerc. Dacă ambele coloane sunt egale, pe Drumul Big Eye apare un cerc roșu. Dacă nu, va apărea un cerc albastru.
  • Dungile roșii și albastre de pe tabela Drumul Big Eye nu reprezintă Tigrul sau Dragonul.

 

 

 

SMALL ROAD

  • Drumul Mic este afișat în partea dreaptă Drumul Big Eye.
  • Drumul Mic este o hartă derivată, similară cu Drumul Big Eye, ce nu începe de la prima împărțire a cărților, ci depinde de ultima coloană de pe Big Road.
  • Afișarea începe din colțul stânga-sus al Drumul Mic.
  • Dacă ultimul cerc adăugat pe Big Road este afișat în aceeași coloană cu cercul anterior, celula din cea de-a doua coloană de la stânga noului cerc se conectează la celula de deasupra. Dacă ambele celule sunt deja completate cu cercuri sau dacă ambele sunt goale, pe Drumul Mic apare un punct roșu. Dacă nu, va apărea un punct albastru.
  • Dacă ultimul cerc adăugat pe Big Road este afișat într-o coloană diferită de cercul anterior, se conectează coloana din stânga cu cea de-a doua coloană de la stânga noului cerc. Dacă ambele coloane sunt egale, pe Drumul Mic apare un punct roșu. Dacă nu, va apărea un punct albastru.
  • Dungile roșii și albastre de pe tabela Drumul Mic nu reprezintă Tigrul sau Dragonul.

 

 

COCKROACH ROAD

  • Drumul Cockroach este afișat în partea dreaptă Drumul Mic.
  • Drumul Cockroach este o hartă derivată, similară cu Big Eye Road, ce nu începe de la prima împărțire a cărților, ce conectează ultima coloană de pe Big Road cu celulele de pe 3 coloane adiacente ultimei coloane.
  • Afișarea începe din colțul stânga-sus al Drumul Cockroach.
  • Dacă ultimul cerc adăugat pe Big Road este afișat în aceeași coloană cu cercul anterior, celula din cea de-a treia coloană de la stânga noului cerc se conectează la celula de deasupra. Dacă ambele celule sunt deja completate cu cercuri sau dacă ambele sunt goale, pe Drumul Cockroach apare o dungă roșie. Dacă nu, va apărea o dungă albastră.
  • Dacă ultimul cerc adăugat pe Big Road este afișat într-o coloană diferită de cercul anterior, se conectează coloana din stânga cu cea de-a treia coloană de la stânga noului cerc. Dacă ambele coloane sunt egale, pe Drumul Cockroach apare o dungă roșie. Dacă nu, va apărea o dungă albastră
  • Dungile roșii și albastre de pe tabela Drumul Cockroach nu reprezintă Tigrul sau Dragonul.

 

 

 

PREDICT

 

  • Predicțiile sunt afișate în colțul dreapta-jos al tablei de joc.
  • Apăsați pe butoanele ASK D și ASK T pentru a observa structura Bead Road, Big Road, Big Eye Road, Small Road și Cockroach Road în funcție de câștigul Dragonului sau al Tigrului.
  • Butonul ASK D este de culoarea albastră.
  • Butonul ASK D este de culoarea roșie.

 

OTHER FEATURES

HAND HISTORY

  • În Istoricul mâinilor veți găsi un rezumat al fiecărei runde jucate.

 

SQUEEZE

  • Jucătorul poate activa sau dezactiva funcția de Filare (Squeeze).

 

SETTING

  • Apăsați pe butonul Setting pentru a deschide setările într-o fereastră pop-up.
  • Jucătorului i se vor afișa pe ecran șansele de câștig, regulile jocului și alte funcții.

 

 

RTP

  • Dragon: 96.24%
  • Tigru: 96.29%
  • Egal: 89.72%
  • Egal de culoare: 86.12%
  • Dragon/ carte mică: 92.32%
  • Dragon/ carte mare: 92.28%
  • Tigru/ carte mică: 92.33%
  • Tigru/ carte mică: 92.24%